Hyperio Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg føler virkelig med deg. Det er vanskelig å formulere hvor jævlig det må være. Har min dypeste medfølelse. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Helt sykt. Har ikke ord i det hele tatt. Må si dette har gått veldig sterkt inn på meg, blir feil å si mer en forventet, da det var helt umulig å forutsi at tragedien skulle være av et slikt omfang. Hørte om eksplosjonen bare minutter før jeg dro på jobb i går, og det var en påkjenning å bare få vite bruddstykker, enda mer sjokkerende nyheter i morges før en ny dag på jobb. Kom meg igjennom, men kjentes på mange måter meningsløst. Tanker går til alle, spesielt de pårørende. Hold sammen, og ta vare på hverandre! You'll Never Walk Alone Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Næææ... aaaah... Huff, på good vei til å bli alkoholiker ass. Er vel liksågreeit at jeg skal på sjøen igjen oom 2 dager.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Stesøstra, praktisk talt søstra, til ei av mine beste venniner ble drept. Sinnsykt tøft å se hvor tungt hun har det. Vi er alle blitt berørt av dette, enten direkte, indirekte, fysisk eller psykisk. You'll never walk alone. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Jepp, hadde en kompis der ute. Jeg tror han var på øya og var en av de som svømte over. Fikk i alle fall beskjeden at han var like hel utover kvelden. Dette påvirker selvsagt alle i hele landet uansett om man kjenner noen eller ikke. "Norge er et lite land, vi er så få at hver fallen er bror og venn". Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Vanvittig å se 75 000 i Stavanger i kveld, noen snakker om 100 000. Det bor ikke stort mer enn 125 000 i byen, det sier ikke rent lite. Riktig nok tettbygde strøk rundt osv osv, noen eldre sier det ikke har vert flere folk samlet siden freden kom i 1945. I dag brant Norget hatet med samhold og kjærlighet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Tok turen selv i Trondheim, peil på hvor mange det var, men ganske flott å se. Været var utter crap, likevell kom folket. Respekt. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Førde stilte knallsterkt. Veldig fint å sjå. Fikk også vite rett før toget at søstra mi har vener som overlevde skytinga og at broren til svogeren min var der då bomba gikk av. Ganske spesielt. Eg trudde det næraste eg kom hendinga skulle vere at søstra mi bur 200 meter frå(var ikkje i Oslo på fredag heldigvis) og at mi gamle leiligheit også var eit steinkast unna. Noreg er lite, så denne typen hendingar kjem veldig nære på ein. Ta vare på kvarandre, folkens! YNWA Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Ubeskrivelig stolt av å være norsk. "We don't become a monster. In order to defeat a monster." http://www.youtube.com/watch?v=euGFdZ5UUuI Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Tok turen selv i Trondheim, peil på hvor mange det var, men ganske flott å se. Været var utter crap, likevell kom folket. Respekt. Sies ca 30 000 som var til stede ved apellene, og mellom 20 - 25 000 som gikk i fakkeltog. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 jajajajajajajajjaaja neienineineiennienienineie maddadfakkea Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Haha, vodka&red bull nå igjen termis? Du havna vel på karaokebar også? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Gratulere! På landet eller i byen? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Vil vel ikke kalle det landet akkurat, men ikke veldig urbant heller, men er i Åsgårdstrand midt mellom Tønsberg og Horten. Kort vei til høgskolen var noe av det mest positive. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Gratulerer Tror jeg spilte fotballkamp mot Åsgårdstrand i Norway Cup for noen år tilbake Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Grattis som huseier. Regner med at du serverer kald saft neste gang jeg kommer syklende gjennom Åsgårdstrand Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hva snakker vi da? Pris størrelse osv? Enebolig? Grattis ja! Stort å kjøpe hus! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Og jeg har kjøpt meg leilighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå