Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt sykt. Har ikke ord i det hele tatt.

Må si dette har gått veldig sterkt inn på meg, blir feil å si mer en forventet, da det var helt umulig å forutsi at tragedien skulle være av et slikt omfang. Hørte om eksplosjonen bare minutter før jeg dro på jobb i går, og det var en påkjenning å bare få vite bruddstykker, enda mer sjokkerende nyheter i morges før en ny dag på jobb. Kom meg igjennom, men kjentes på mange måter meningsløst.

Tanker går til alle, spesielt de pårørende. Hold sammen, og ta vare på hverandre!

You'll Never Walk Alone

Lenke til kommentar

Jepp, hadde en kompis der ute. Jeg tror han var på øya og var en av de som svømte over. Fikk i alle fall beskjeden at han var like hel utover kvelden. Dette påvirker selvsagt alle i hele landet uansett om man kjenner noen eller ikke. "Norge er et lite land, vi er så få at hver fallen er bror og venn".

Lenke til kommentar

Vanvittig å se 75 000 i Stavanger i kveld, noen snakker om 100 000. Det bor ikke stort mer enn 125 000 i byen, det sier ikke rent lite.

Riktig nok tettbygde strøk rundt osv osv, noen eldre sier det ikke har vert flere folk samlet siden freden kom i 1945.

I dag brant Norget hatet med samhold og kjærlighet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tok turen selv i Trondheim, peil på hvor mange det var, men ganske flott å se. Været var utter crap, likevell kom folket.

Respekt.

Lenke til kommentar

Førde stilte knallsterkt. Veldig fint å sjå.

Fikk også vite rett før toget at søstra mi har vener som overlevde skytinga og at broren til svogeren min var der då bomba gikk av. Ganske spesielt. Eg trudde det næraste eg kom hendinga skulle vere at søstra mi bur 200 meter frå(var ikkje i Oslo på fredag heldigvis) og at mi gamle leiligheit også var eit steinkast unna. Noreg er lite, så denne typen hendingar kjem veldig nære på ein. Ta vare på kvarandre, folkens! YNWA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...