Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott Termis, vi tar den som en ståeende invitasjon :D

Fy flate, i dag oppdaget jeg på en faktura fra Netcom at jeg har hatt på meldingsbekreftelse i over ett år. De sikkert tappet meg for 500kr elns. Hvordan skal jeg lukte denne er på når jeg aldri har motatt en sånn melding? Dritt, dog må jeg innrømme at jeg kunne ha studert fakturaene bedre, men hvem kommer på det inne i nettbanken.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Takk for gratulasjoner. Blir Oxford faktisk, men dere er alle hjertelig velkommene :)

Dere er også velkommen til Tønsberg neste sommer til Slottsfjellfestivalen. Har hatt 3 fantastiske dager, helt sykt fett faktisk. Kule konserter og bra natteliv 3 dager til ende. Gleder meg allerede til neste år, nesten samme følelsen som jeg har når jeg kommer hjem fra Liverpool dette. Bare å glede seg Erlend :D

Yeah, tar turen neste år om ikke jeg er borte på ferie eller noe. Vurderte å stikke på byen i går, men vi tok en privat fest i stedet siden det var så helvetes mye folk på byen med både fjellet og det hestegreiene på Jarlsberg i samme helga.

Lenke til kommentar

Terror er det garantert. Men tror dere virkelig at det kommer av at vi har innvandrere i landet? Dette her kommer av at vi alltid er på USA sin side og at vi holder på nedi midtøsten. EN plass vi skulle holdt oss til helvette langt unna til å begynne med. Har ingenting å si på den jævla innvandringspolitikken.

Forferdelig at det endelig kommer til Norge.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette her ville nok skjedd uansett. De som har plantet den bomba der vet hva de gjør (utifra bildene), og en litt strammere innvandringspolitikk vil nok ikke ha noe å si.

Ryktes nå om skyting ved en politisk sommer camp ved Utøya.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Hvordan i alle dager kan du vite at mange ekstremister har statsborgerskap? Sannsynligvis har et par det ja, men at det skal trekkes linjer mellom denne terroraksjonen og innvandringspolitikken så tidlig etter aksjonen når man ikke veit enn forbanna dritt er tull.

Norske innvandrere gråter like mye som etniske nordmenn idag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er sikkerheten på flyplassene, og hvor lang tid tar det gjennom kontroller o.l nå?

Sitter med en klump i magen nå, dette er helt surrealistisk. Over 90 døde, jeg har ikke ord.

Ikke noe forskjellig fra før når vi gikk igjennom. Vi kjørte en tur over til Sverige når vi landa, og når vi kom tilbake hadde de satt opp en god del patruljer på grensen som stoppa det meste.

Lenke til kommentar

Jeg ble intervjuet av en kanadisk TV-stasjon, angående det som skjedde i Oslo. For faen, jeg klarte nesten ikke å si noe. Har verdens jævligste klump i magen, folk jeg gikk med på VGS er døde for helvete. 80 ungdommer, folk som fikk skåret bort så mange viktige øyeblikk fra livene sine. Hva kan jeg si? Ord dekker ikke denne dritten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...