ErlendRU Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Dag 1 på festival unnagjort. Bra start, holdt litt igjen i går før det nok blir en god del hardere i dag og all-inn i morgen. Gleder meg til å se Biffy live i kveld! Neste år skal jeg faen meg ta meg ferie for å få sett Touren og dratt på slottsfjellet! Møkklei av å jobbe nå. Endret 15. juli 2011 av ErlendRU Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Ikke tøft å jobbe tirs-lørdag fra 06-14 nei. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Snakker om festival, jeg skal på Sonisphere en gang i livet, og da blir det med denne karen. En kompis av meg som var totalt rølpa og prøvde og spinne hjul og diverse akrobatiske ting. Endret 15. juli 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Hjemme igjen, og ser vi har kjøpt Downing. Spennende, og jeg fikk ikke med meg noen rykter i forkant. Kobla helt av fra alle medier, og bare nøt London. Fantastisk by, spesielt Kensington-området. Har aldri sett så mange fete biler på et område før, antallet Carreraer var helt villt. Nesten mer vanlig enn Toyotaer her til lands. Så også et par fine Ferrarier, og en Gallardo. Fy flate... Wembley var digert, mye større enn forventet. Fikk tidenes feteste guide, når han spurte om hvor vi var fra så sa han følgende; "Norway? Been there only once, when Tromsø played in the European Cup. Bloody snow storm, couldn't see a thing". Fikk sett masse turistattraksjoner, og Natural History Museum ble som en skjult perle. Velykka tur, og jeg må si at jeg misunner deg sikkelig Hewitt. Fantastisk by, og fantastiske mennesker. Nå skal jeg finne ut av om jeg skal til Bergen i to-tre dager, før jeg drar til Beograd om 10 dager. Ingen sommerjobb betyr masse reise Endret 16. juli 2011 av Jesus of Suburbia Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Hørtes nice ut, må ha meg en London tur jeg også en gang. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 JADDA, kom inn på førstevalget på studiene til høsten! I dag ska're feiras! 2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Gz! Så akkuratt "True Grit", kruttrøyk! 10 av 10. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Hvilken studie(og skole) er det snakk om? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 fransk ballepostei! Eg kom inn på historie(UiB). Kan kanskje komme inn på geografi gjennom venteliste då, så får krysse fingrane. Trur eg blir nødt til å trøyste meg sjølv ved å bestille meg ein bassgitar. Heia Liverpool! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Heier du på Rosenborg Sjur? 1 mnd siden jeg stumpa røyken i dag, har gått overaskende greit igrunn. Thanks god for Oliver Twist. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Nei, går kun i Liverpool her i gården, samt eit svært overfladisk forhold til Hødd og Brann. How come? Har du møtt på ein navnebror med Rosenborgsympati, kanskje? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Sjekk ut TIA og videoen min, samt kommentarene Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 fy farian! Nei, der ser du eit tilfelle av ein Sjur som prøver å øydelegge for alle oss andre Sjurar. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Kom inn på førstevalget selv, fornøyd med det Når det er sagt så hadde det egentlig ikke så veldig mye å si, da jeg takket ja og bekreftet skoleplass i England fra og med septemper, på torsdagen Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Nice termo. London det er snakk om? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Alle man på felles tur til Termo til høsten da. 10 stk inn i hybelen der PARTY! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Dibbs på felles sovepose med Linda! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå