Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Dag 1 på festival unnagjort. Bra start, holdt litt igjen i går før det nok blir en god del hardere i dag og all-inn i morgen.

Gleder meg til å se Biffy live i kveld!

Neste år skal jeg faen meg ta meg ferie for å få sett Touren og dratt på slottsfjellet! Møkklei av å jobbe nå.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjemme igjen, og ser vi har kjøpt Downing. Spennende, og jeg fikk ikke med meg noen rykter i forkant. Kobla helt av fra alle medier, og bare nøt London. Fantastisk by, spesielt Kensington-området. Har aldri sett så mange fete biler på et område før, antallet Carreraer var helt villt. Nesten mer vanlig enn Toyotaer her til lands. Så også et par fine Ferrarier, og en Gallardo. Fy flate...

Wembley var digert, mye større enn forventet. Fikk tidenes feteste guide, når han spurte om hvor vi var fra så sa han følgende; "Norway? Been there only once, when Tromsø played in the European Cup. Bloody snow storm, couldn't see a thing". Fikk sett masse turistattraksjoner, og Natural History Museum ble som en skjult perle. Velykka tur, og jeg må si at jeg misunner deg sikkelig Hewitt. Fantastisk by, og fantastiske mennesker.

Nå skal jeg finne ut av om jeg skal til Bergen i to-tre dager, før jeg drar til Beograd om 10 dager. Ingen sommerjobb betyr masse reise :D

Endret av Jesus of Suburbia
Lenke til kommentar

fransk ballepostei! Eg kom inn på historie(UiB). Kan kanskje komme inn på geografi gjennom venteliste då, så får krysse fingrane.

Trur eg blir nødt til å trøyste meg sjølv ved å bestille meg ein bassgitar.

Heia Liverpool!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...