Gå til innhold

Skravletråden for Liverpool!

guttorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Matte hadde vært topp, lett femmer der. Slipper å lese også. Historie eller naturfag derimot... :ohmy:

Terrordag i dag, var nettopp på en halvtimes besøk på ungdomsskolen. Utrolig moro å vanne ungdomsskoleelever. En fyr kom og deiset et egg i hodet på en kompis, vi løp etter han alle sammen. Han deiset i bakken, mulig vi var litt harde med han. Overrasket om han ikke er på legevakta nå. En kompis stakk etter han og skulle sjekke med han :!:

Lenke til kommentar

Håper jeg kommer opp i Internasjonal Engelsk hvis jeg skal komme opp i noe.

Welcome to my world, jeg har bare et skriftlig trekkfag og det er engelsk kultur og litteratur. Fritak fra sidemål, og 2 muntlige valgfag fører til at jeg må analysere på eksamen. På tide å søke om en time ekstra for min del...

Vanningsdag her på skolen også, endte opp med at vi mister 4000,- fra russekassa fordi en jente må fikse håret sitt; http://www.oblad.no/as/dynket-av-russen-ma-klippe-haret-1.5247095. Bortsett fra det, så var vanningsdagen noe av det beste i russetida hittil :D. Fader, jeg må legge meg... opp 06:00 i morra og være i et tre en time før skolestart.

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Muntlig er jo planke. Alle er så bekymret for muntlig, men faktum er at som regel betyr det lik eller en karakter opp fra standpunkt.

Har alltid likt muntlig, og har tilgode å ikke få toppkarakter i muntlig, bortsett fra norsk muntlig på ungdomsskolen. Noe som, for de som kjenner meg, var intet mindre enn et mirakel da eg faktisk fikk M på kanten til S.

Ibsen, Bjørnsson, Kielland og Lie er ikke akkurat i sentrum av min interesse sfære for å si det slik...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...