Liddell Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Får vite skriftlig trekkfag. Hopper i taket av glede om det blir matte, hadde vært utrolig digg. Håper for all del å slippe muntlig. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Får vite det i morra, slipper jeg natfag og matte(både muntlig og skriftlig) skal jeg gladelig ta en skolerunk. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Får vite skriftlig i morgen jeg også. Kommer opp i Norsk + 2/3: Nynorsk, Rettslære, Sosialkunnskap. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Matte hadde vært topp, lett femmer der. Slipper å lese også. Historie eller naturfag derimot... Terrordag i dag, var nettopp på en halvtimes besøk på ungdomsskolen. Utrolig moro å vanne ungdomsskoleelever. En fyr kom og deiset et egg i hodet på en kompis, vi løp etter han alle sammen. Han deiset i bakken, mulig vi var litt harde med han. Overrasket om han ikke er på legevakta nå. En kompis stakk etter han og skulle sjekke med han :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Pokker at dere ikke sparket og slo han når han låg nede. Måtte ha benyttet anledningen! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Haha, sånn russen holdt på i gamle dager Jotun? :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Har ikke tall for hvor mange ungdomsskole elever vi grisebanket. Men eg var ikke russ da, bare var med å banke de eg. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Går du allmenn, Termo? Ja. Hva går dere som kan komme opp i naturfag i år? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 3. året av Medier og Kommunikasjon... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Håper jeg kommer opp i Internasjonal Engelsk hvis jeg skal komme opp i noe. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Håper jeg kommer opp i Internasjonal Engelsk hvis jeg skal komme opp i noe. Welcome to my world, jeg har bare et skriftlig trekkfag og det er engelsk kultur og litteratur. Fritak fra sidemål, og 2 muntlige valgfag fører til at jeg må analysere på eksamen. På tide å søke om en time ekstra for min del... Vanningsdag her på skolen også, endte opp med at vi mister 4000,- fra russekassa fordi en jente må fikse håret sitt; http://www.oblad.no/as/dynket-av-russen-ma-klippe-haret-1.5247095. Bortsett fra det, så var vanningsdagen noe av det beste i russetida hittil . Fader, jeg må legge meg... opp 06:00 i morra og være i et tre en time før skolestart. Endret 11. mai 2010 av WCH Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg strøyk mest sannsynlig på ex.phil eksamen i går. Ikke ta ex.phil og ex.fac med mindre dere er nødt! Faens møkkafag.. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 SVARTE!!!! Kom ikke opp i skriftlig, da blir det muntlig eksamen. Historie, Naturfag eller matte. Satser alt på matte... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Muntlig er jo planke. Alle er så bekymret for muntlig, men faktum er at som regel betyr det lik eller en karakter opp fra standpunkt. Har alltid likt muntlig, og har tilgode å ikke få toppkarakter i muntlig, bortsett fra norsk muntlig på ungdomsskolen. Noe som, for de som kjenner meg, var intet mindre enn et mirakel da eg faktisk fikk M på kanten til S. Ibsen, Bjørnsson, Kielland og Lie er ikke akkurat i sentrum av min interesse sfære for å si det slik... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Woooo, kom opp i sidemål skriftlig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Er bokmål sidemål for deg, Smågal? Selv kom jeg opp i engelsk. Deilig å slippe muntlig. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Welcome to my world, jeg har bare et skriftlig trekkfag og det er engelsk kultur og litteratur. Hah! Jeg kom opp i engelsk, null premie til meg... nå har jeg blanda følelser. Vel, dette er jo bedre enn mange andre skriftlige fag. Strøk jo på S1-eksamen i fjor . Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Er bokmål sidemål for deg, Smågal? Jeeeeepps Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå