guttorm Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Dette er altså skravletråden for Liverpool forumet. Her kan vi diskutere løst og fast. Litt av målet er å nå alle de vi har blitt kjent med igjennom endeløse diskusjoner her, blod svette og tårer. Uten å gå via de respektive trådene vi har i resten av forumet, nettopp for å treffe dem som vi prater mest med til vanlig. Jeg begynner, skal vi blogge? Om hva? Jeg kunne skrevet en god blogg om livet, på godt og vondt. Blir det femi, eller har dere lyst til å høre? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det blir femi, men du kan prøve da. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Vi er god på å prate om fotballfølelser da Men andre enn det liksom, wtf? Uansett den bloggen som var så klar i skallen min med 19 i promille, er borte nå. Så det får vente. Bombe at Latias hadde postet i skravletråden Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Selvfølgelig var det en bombe. Jeg liker ikke å skravle til vanlig. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Sliten søndag? Jeg sov like gjerne i 24 timer etter fredagens kalas. Var oppe 06:00 i dag tidlig. I dag har det vert sofatjeneste hos en kammerat, 2 burgere og et par cola funker fjell på en sliten søndag. Merkes at man ikke er 18 år lengre får en si. Delig med Liverpool seier og OL gull Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Siddiser kan ikke kunsten med alkohol vett. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg er ikke Siddis, langt derifra. Jeg bare bor her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Stavanger er en flott by, besøker stedet anvhert år omtrent. Om du ikke er siddis,hva er du da? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 En lokal helt fra en bygd i Rogaland Ja, jeg stortrivs i Stavanger. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Kunne ikke vi laget en blogg à la dette da ? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Starter du da? Sitter med en følelse av at PC`en ble infisert nå. Går det med russebilen da smågal? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hehehe. Joaaaaaa, går fremover, venter på varer osv osv. Får snart Skai tilsendt, brukte vel 3000kr på det, så blir mye bra arbeid fremover, har hatt litt lite å gjøre i det siste siden vi ikke har fått varene og slitk men. Har jævlig heftige planer for bilen, blir sykt spennende Hele prosjektet loggføres her , og den oppdateres ca etter hver gang vi er å skrur på den. Kan jo følges med på I vedlagt bilde under har vi planer om å sette inn to stk TVer, en i hver dør, der hvor det kvite skinnet er. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Skulle ivertfall være et godt utgangspungkt den kassen. Kom igjenn, vis Chip hvordan det gjøres Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg melder meg frivillig som Arsenal-alibiet i denne tråden. Å løpe intervaller må være det verste i hele verden. Er fortsatt ødelagt. Sånne dager jeg lurer på hvorfor jeg gidder å spille fotball. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Pøh, man får bedre kondisjon av det. Sier folk i hvert fall. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 At det har virkning er det vel liten tvil om. Men det er et helvete når det står på. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Det er et helvete ja, for ikke å snakke om pyramideintervall. Jeeez... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Løping generelt er vell egentlig et slit? Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 barnemat skotsk kondistrening er mye verre! Nå snakker vi Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hva er skotsk kondisjonstrening? Har faktisk aldri hørt om det før, og finner lite når jeg søker. Smågal: Hvor har du bestilt russeklær? Fikk mine i dag, og det fulgte med en minnepenn der man kan se russekortene til alle som har bestilt fra Russedress(?), i hele landet. Hadde vært gøy å finne ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå