unserheld Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Heihei, ser forumet har fått nytt design Fant en artig ad på piratebay mens jeg lastet ned et OS nettopp. Ser ut som at idiotene bak reklame prøver å ta for seg det norske idiotmarkedet, men det er nok ikke mange som trykker på denne, forhåpentligvis. Beklager at bildet er feil størrelse. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Venstre er øverst! Det er en IQ test!!! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Testen er bare for smart for deg! Det er et paradoks! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 That's a tough one! Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Venstre er øverst! Det er en IQ test!!! Motsatt. Kjør en biltur. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Nei det er riktig. Les en bok! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Venstre er høyre, men høyre er oppe til venstre! Vi er bare ikke smarte nok! Lenke til kommentar
Chacarron Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Den her er fin. Jeg svarte selvfølgelig JA ................... Edit: Fant den forresten på thefreedictionary. Der er det jammen mange godbiter! Endret 3. mars 2010 av Chacarron Lenke til kommentar
Chacarron Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Nei, jeg bare kopierte bildeadressa og la den inn her. Men du vil ikke trykke på den greia der heller, for du får bare masse pop-up-reklamer av det. Og jeg var forresten sarkastisk i det forrige innlegget mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå