[Bobby] Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Hei jeg har tenkt å kjøpe meg et Sony dcr-trv 12, plannen var og kjøpe meg Trust 732 men det kommer jo ikke før om enn stond, så jeg tenkte jeg konne kjøpe noe i enn litt høyere prisklasse. Finnes det noen skigelige tester av kamerae, savner info på komplett.no og pcutstyr.no Skulle gjerne vist hvilke tilbehør som med følger, samt batteri kapasitet, kvalitet på film og selve kamera. Er ikke intersert å betalle 5700,- for noe jeg ikke vet noe om Håper på raske svar, og takk på forhånd Lenke til kommentar
dragon Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 kamera er helt greit til kun å filme med, bra kvalitet. bare sikt og skyt-kamera. billig, men lite muligheter som dyrere modeller. et produkt til familiebruk. Lenke til kommentar
[Bobby] Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 takk for svare.. men fikk kamera idag jeg er fornøyd me kamera så langt, har ikke testet det så altfor mye. Det er litt motordur i det, er det normalt ? Lenke til kommentar
dragon Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 heisann.... motordur er lyden fra motoren til zoomen, det er normalt. håper du får mange fine stunder som du kan ta vare på. Lenke til kommentar
[Bobby] Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 ok.. var litt usikker nå, tenkte jeg skulle klage jo takk, ska prøve på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå