Gå til innhold

Hobby for flere enn en.


SpecTrum

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg sliter med å komme på noen hobby jeg kan foreta meg med ilag med venner.

 

- Vi er et lite team som driver med softgun. Men ingen vil spille på vinteren.

- Jeg har ATV som en liten leketøyshobby, men ingen av mine venner har særlig interesse/penger til dette. Er også litt kjedelig på vinteren da det er alt for mye snø.

- Jeg driver med litt fotografering, men heller ikke hær er andre interesert.

- Jeg bedriver med litt bilrestaurering. Heller ikke hær er noen av mine venner særlig interesert.

- Noen av mine venner driver med diverse sport (fotball, ski/snowboard), men på dette punktet er ikke jeg interesert.

 

Jeg lurer på om noen vil fyre inn noen kule "hobbyer" man kan bedrive fritiden ilag med venner med. Jeg har lest litt rundt på denne "hobby" - kategorien men kan ikke si at det som har dukket opp er noe som passer helt.

 

Formålet med denne tråden er egentlig å finne ut hva mer der ute som kan kategoriseres som "hobby" slik at jeg kan foreslå dette til venner. jeg er ikke ute etter noen som helst kategori. Så vær så snill, kjør på og nevn det du kommer på. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg sliter med å komme på noen hobby jeg kan foreta meg med ilag med venner.

 

- Vi er et lite team som driver med softgun. Men ingen vil spille på vinteren.

- Jeg har ATV som en liten leketøyshobby, men ingen av mine venner har særlig interesse/penger til dette. Er også litt kjedelig på vinteren da det er alt for mye snø.

- Jeg driver med litt fotografering, men heller ikke hær er andre interesert.

- Jeg bedriver med litt bilrestaurering. Heller ikke hær er noen av mine venner særlig interesert.

- Noen av mine venner driver med diverse sport (fotball, ski/snowboard), men på dette punktet er ikke jeg interesert.

 

Jeg lurer på om noen vil fyre inn noen kule "hobbyer" man kan bedrive fritiden ilag med venner med. Jeg har lest litt rundt på denne "hobby" - kategorien men kan ikke si at det som har dukket opp er noe som passer helt.

 

Formålet med denne tråden er egentlig å finne ut hva mer der ute som kan kategoriseres som "hobby" slik at jeg kan foreslå dette til venner. jeg er ikke ute etter noen som helst kategori. Så vær så snill, kjør på og nevn det du kommer på. :)

 

Badminton!

 

Veldig morsom sport, god trening og kan spilles 2 mot to og 4 mot 4. Den sporten som du bruker mest av kroppen din samtidig! :)

Gå til den lokale badmingtonklubben og spill litt der.

 

Kan også lese litt på Badminton.no

 

badminton-photo8.jpg

 

-Mathias

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...