ImbaZ Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Jeg leter etter en addon som viser meg global cooldown. Om du har brukt Quartz elns (spellcaster bar) er det på default instillinger en linje hvor det går en liten hvit firkant gjennom den for å vise global cooldown tida. Kunne tenkt meg noe lignende. Kanskje dette er mulig med Quartz også, bare slik at jeg kan fjerne spellcaster baren? Kunne også tenkt meg noen andre Unitframes(?), som jeg markerte på bildet under. De som er default for wow er en smule irriterende for en healer.(resto som OS) HealBot og X-perl liker jeg ikke. Kunne tenkt meg noe lignende som: Vil ikke ha noe svært, trenger nødvendigvis ikke å ha bilde av karakteren. Noe enkelt og stylish. Noe lignende som default UnitFrames til wow bare uten det bildet, og noe som markerer HP litt bedre. Som f.eks en rød farge ved lite hp etc. Noe lignende SpartanUI UnitFrames. Gjerne noe man kan flytte på også. Svær skjerm og sitter nærme. Ekkelt å endre blikket så mye hele tiden. Endret 27. februar 2010 av ImbaZ Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Her har du noen forslag til unitframes og lignende ;p GRID - For healing. oUF - Unitframe. Må kunne litt lua tror eg. Caellian P3slim Lily Pitbull 3.0 - Unitframe Pitbull 4.0 - Unitframe (PS: Du burde prøve ut v3 først, siden jeg personlig synes at v4 kan bli litt innviklet) Hvis du vil ha et vennlig råd, så ville jeg ha installert Prat eller en annen chat addon, slik at du får flyttet chatvindue helt ned og får muligheten til å flytte textboxen til å være floating eller over chat. Endret 27. februar 2010 av Léon_ Lenke til kommentar
ImbaZ Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Ahh, takker og bukker. Joda, lastet ned prat i går, nesten like etter jeg postet her. Får ikke oUF til å virke da, dessverre. :S Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 oUF er en versjon av Pitbull som bruker mye mindre minne. Så ville prøvd ut Pitbull istedenfor, du kan få samme resultat vil eg si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå