Gå til innhold

Er det på tide å ta ansvar ?

Anbefalte innlegg

Det er slik at utlendinger er en GRUPPE i Norge og at da medlemmer av gruppen kan gi gruppen et dårligere rykte. Men på verdensbasis, hvis én nordmann gjør noe galt, kan du banne på at det får forbindelser til alle nordmenn generelt i andre folks øyne. Det er ingen forskjell her. Det blir liksom feil å leke offer. Det blir faktisk helt teit. Jeg trodde vi fremmet tanken om at alle innvandrere som kom til Norge var like gode som nordmenn og at det da ikke var noe å si på. En tanke de fleste har omfavnet til en viss grad.

Innvandrere nekter å ta ansvar for sine egne.

Hadde jeg vært nordmann og innvandrer i et annet land hadde jeg sørget for at enkeltpersoners handlinger ikke hadde rammet oss nordmenn rett og slett ved å ta avstand fra disse menneskene og deres handlinger.

Jeg hadde opprettet en interesseorganisasjon for nordmenn som sørget for at nordmenn integrerte seg godt, samtidig som nordmenns interesser ble tatt vare på. Lignende har ikke skjedd i Norge (iallefall ikke det jeg vet om), og derfor blir det automatisk slik at visse kriminelle handlinger nesten anses som "kultur" hos visse innvandrergrupperinger.

Disse "fordommene" kommer ikke av at nordmenn er så hatefulle, men av at innvandrere nekter å ta ansvar. Tar vi inn en gjeng babyer til Norge som skal ha en latterlig kriminalitetsprosent, ha en latterlig trygdeprosent, en latterlig dårlig holdning mot landet og som samtidig kun viser til forskjellsbehandling hver gang de blir kritisert for deres åpenbare mangler?

Jeg trodde vi tok inn staute, arbeidsomme, pålitelige, rause og moralske mennesker, men hvor blir disse kvalitetene av om vi tar en titt på samfunnet?

Selvfølgelig er det NOEN innvandrere som er gode eksempler, men det er altfor mange som er dårlige eksempler, og disse blir det gjort lite med.

Det norske folk er utrolig åpent og generøst, med verdier som "Ingen skal være utenfor" og lignende, og da tviler jeg på at den situasjonen vi er i i dag når det gjelder innvandring, har oppstått på grunn av NORDMENN. ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først ut. Det er ikke noen innvandrere som er gode eksempler. Det er minoritetenes minoritet som er essensen av problemet og stigmatiseringen. Det er politiets oppgave å arrestere og opprettholde lov og orden. Ikke den gamle damen fra Nigeria som skal holde styr på Norges Nigerske minoritetenes minoritet som bedriver med kriminelle handlinger.

Det blir som at jeg som europeer skal leke politi i Asia om en Svenske går amok

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...