Velociraptor Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Heisann! Jeg fikk nettopp en Samsung Galaxy Spica av min far! Jeg synes telefonen er ganske heftig ( iallefall fra de andre jeg har hatt ) men sliter med å finne et Norsk tastatur når jeg skal skrive sms og plotte ting inn på kalenderen! Noen som kan hjelpe meg litt her? Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Du finner tastatur alternativ i Android Marked Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Det endte i fiasko! Lastet end noe som het SlideIt og en Norsk språkpakke ( det var det eneste jeg fant ) men det ville ikke fungere! Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Har ikke prøvd denne, scandinavian-keyboard, men du kan ta en titt. Endret 27. februar 2010 av Bacchus Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Tusen takk! Fungerte bra det tastaturet der! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
nordvik93 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hallo Er det noken som vet om det går ann og få norsk språk på samsung tastemetode, eller om det bere er engelsk og noken få til? På forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå