Gå til innhold

Low lvl PvP!?!?

Anbefalte innlegg

Hei alle . . . jeg har i det siste mistet sansen for lvling . . . nå skal jeg sjekke ut PvP på en pvp-relam . . . spørsmålet er trenger en en max lvl char for å komme med i battlegroup så fort som mulig eller holder det med en low lvl? (hvis det holder med low lvl: vil det dø ut i cataclysm?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei alle . . . jeg har i det siste mistet sansen for lvling . . . nå skal jeg sjekke ut PvP på en pvp-relam . . . spørsmålet er trenger en en max lvl char for å komme med i battlegroup så fort som mulig eller holder det med en low lvl? (hvis det holder med low lvl: vil det dø ut i cataclysm?)

low-lvl pvp vil vel al, adri dø helt ut selvom jeg kan se for meg at det ikke er like mange twinks som før..

Lenke til kommentar

low-lvl pvp vil vel al, adri dø helt ut selvom jeg kan se for meg at det ikke er like mange twinks som før..

Ok :p fra nå av skal jeg bare PvPe en stund . . . er så lei lvling xD

Jeg har en char i lvl 66 men det tar så lang tid O.o og lvl 70 -80 tar enda lengre td -.-

Endret av wow-dude
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vet det er en gammel post og du er sikkert godt over 75 atm. Men anbefaler deg å levle til 68 asap enten det er i battlegeounds, instance eller questing. 80 pvp er mye gøyere og da får du jo mye bedre gear. Hvis du har en 80 kan du jo twinke 70 (mhm) elns. Hvis ikke er det bedre å bare gå den lange veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...