Pepsi Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Etter mye om og men, skal jeg endelig investere i en ny laptop. Men, er fortsatt usikker på om jeg skal gå for en 12" Powerbook eller en litt rimerligere PC..... Hva synes dere?? Skal spille litt spill + office programmer og internett. Takker for alle gode svar Lenke til kommentar
viranth Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Vel, om du skal spille går du vel for en pc, enkelt å greit. Personlig kjøper jeg ikke en bærbar for å spille, det kan jeg gjøre på den stasjonære. Derfor kjøpte jeg en 12" pb, som jeg kan lære Mac å kjenne med og ikke spille, men gjøre ymse andre ting, Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 skulle jeg hatt meg ny laptop, hadde jeg gått for en eller annen ultraportabel pc-variant. ser ikke helt grunnen til å gå over til mac.. Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Gå for mac'en! Men jeg ville anbefale deg å vente til slutten av juni (20-30juni) For da er det wwdc eller hva det nå heter, og det går mye rykter om at de vil lansere nye powerbook'er da. Men for all del, gå for mac. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Fornøyd? Ja jøss, aldri hatt noe så bra som denne powerbooken. Når jeg blir rik(?) skal jeg ikke ha annet enn apple =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå