Gå til innhold

Er på jakt etter politispill

Anbefalte innlegg

Hei. Har spilt GTA SA og IV lenge, og liker at det går an å være politi der. Systemet er jo mye bedre på GTA IV. Jeg har alltid parkert en politibil, eller en FBI bil. Men det som mangler, er at vi kan sette håndjern på tyvene, og sette dem inn i politibilen. På GTA er vi nødt til å drepe dem.

Så jeg lurte på om det fantes et spill som var lignende GTA? Jeg har SWAT 4, men vil helst ha et der vi kan kjøre rundt i bil. Det må også være en mulighet for å ta tyvene inn i bilen. Det bør helst være til PC.

Jeg har også Emergency 4. Utrolig bra spill! Men nå vil jeg som sagt ha et i FPS, eller tredjeperson, altså at vi styrer en bestemt person, og ikke et helt lag.

Jeg håper det finnes et sånn spill, og at noen her vet hva det heter! Jeg blir evig takknemlig for hjelpen, for dette har jeg leitet lenge etter.

Endret av Camrot
Endret emnetittel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arma 1 og Arma 2 har en massevis av forskjellige online "RPG" oppdrag. Det følger ett online GTA aktig konsept, hvor de som er på den sivile siden kan tjene penger på lovlig(eller ulovlig vis.).

Oppgaven til politisiden er å hindre de sivile fra å gjøre div. ulovlige ting. På de oppdragene jeg har spillt mye av er det også viktig å prøve å taze/beanbag round ev. væpnede sivile istedet for å drepe dem, slik at de kan hives i fengsel for ett godt antall minutter.

http://www.youtube.com/watch?v=Qx80lAsX6UA

http://www.youtube.com/watch?v=H6klE48F5ho

Det er ett potensiale for griefing i disse spillene, så det viktigste er å være på en server hvor folk oppfører seg. dette er greie tips for servere med hyggelige folk:

arma 2:

http://www.baycityrpg.com/home.php#

arma 1:

http://slr-rpg.mh-gamerscommunity.de/

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Tusen, tusen takk for svar!

Hva skal du med tyvene inn i bilen :O ?

Det jeg tenkte på var at på GTA har tyvene alltid våpen, og derfor blir det bare mye dreping, etc. Ikke alltid like realistisk :p Skal sjekke ut det spillet du anbefalte, og i alle fall det spillet du anbefalte -sparks-

Det er akkurat et sånn spill jeg leter etter!

Men når jeg søkte på Arma, så det ut som et militærspill. Er det en addon dette her, sånn at vi kan være politiet?

Skal skaffe meg disse spillene etter at jeg har formatert PC-en :)

Endret av stigah
Lenke til kommentar

Sier tusen takk til trådstarter for å starte en slik vidunderlig tråd :)

No problemo! :D

Jeg tror jeg skal teste Arma 2 først.

Men det ser jo ut som et militærspill, så det jeg lurer på om det der polititingen er på private servere, akkurat som SAMP til GTA San Andreas?

Forresten, er Arma 2 sånn spill vi betaler hver måned?

Takker for svar :)

Endret av stigah
Lenke til kommentar

Det er ett militærspill med en kraftig mission editor(oppdragslager) som det kan lages mye forskjellig av, det er ikke ett spill du betaler for hver måned. Jeg ville anbefalt å gå for arma 1 forresten, Det krever ikke ett kraftverk av en pc som toeren gjør, er også mindre buggy og har fremdeles ett levende multiplayer.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

Om du har god nok pc er arma 2 dritt bra. Og om du ikke orker å laste ned Saharani life som er mye stress og slit. Kan du nøye deg med Chernarus Life som jeg har spilt mange mange timer av gangen. Jeg anbefalte nettop dette spillet i en tråd om spill hvor man raner banker. Chernarus Life har du med en gang du går inn på spillet, bare gå inn på filters så inn på Team Missions, eller bare let gjennom alle til du finner den siden med chernarus servere på.

Enda en grunn til at jeg vil anbefale Chernarus Life ovenfor saharani life er at det er et veldig lite utvalg av servere til Sahanrani, og det er laget av australere så bilene har rattet på høyre side. Og pingen på serverene deres er vanligvis ganske høye.

PS. Har aldrig spilt arma 1.

Endret av S-Immy
Lenke til kommentar

Jeg tror du har fått litt feil info, det er aktive servere i europa med "sahrani-life reloaded", der er det ingen høyrestyrte biler og pingen er god.

Der er det også med ACE modden, som gjør ett merkbart tillegg til gameplay. Du har nok rett i at man bør velge spillet man har maskin til. Og kvaliteten på spillerne kan variere veldig fra server til server.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

True Crime?

Skulle til å si dette selv. True Crime er jo veldig likt GTA, bare fra motsatt side. Er vel ingen PC-versjon av spillene tror jeg.

Du kan jo prøve Warcraft 3-modet Revnge of the Niggers. Det egner seg kanskje best for LAN, men det går i alle fall ut på at den ene siden er politi og den andre er .. kriminelle.. også skal disse kriminelle gjøre ulovlige handlinger og politiet skal fange dem. Mange oppgraderinger, variert med ting man kan velge å gjøre. Ikke veldig realistik, though. Er jo WC3-grafikk

Lenke til kommentar

Tusen takk for noen flotte tips! :D

Hvor gammelt er True Crime? Hvis det er nytt, koster det rundt 500 kr. Vil ha det til PS3, hehe :)

Og så skal jeg teste "Chernarus Life", eller "Saharani life"

Ble litt forvirret av hvilket som var den europeiske, der man har rattet på venstre side.

Og så takker jeg igjen :)

EDIT:

Å ja, Chernarus Life og Saharani life er mods til Arma 2?

Endret av stigah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...