JFM Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hei Er på jakt etter ny ekstern harddisk som skal brukkes sammen med en Western Digital WD TV HD Live. Disken må være av typen billig, men ikke dårlig. MÅ VÆRE 2 TB! Tusen takk Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Noen erfaringer på den? Lenke til kommentar
jungli Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Noen erfaringer på den? En kamerat av meg bruker den og han er fornøyd. Det eneste var at han måtte levere tilbake den første han fikk, men den var "dead on arival" og etter at han har fått en ny så fungerer den kjempe bra jeg likte spesielt on/off funksjonen, så du slipper å slå den av og på. den slår seg av og på samtidig med pcen din den blir til tider litt varm men ikke noe mer enn normalt, den får 5 av 6 stjerner av meg Lenke til kommentar
jungli Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 glemte jeg å fortelle om designen? den er fin som f passer fint på skrivebordet og ser profesjonell ut Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Legg merke til at jeg skal bruke den til en mediaspiller til tv (se 1.post) Lenke til kommentar
jungli Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ja, WD sier jo at de fleste external HDD skal fungere med denne boxen, så da anbefaler jeg denne. Den har 480Mbps overføringshastighet har forøvrig, ingen erfaring med denne HDD sammen med denne WD TV boksen men derimot generell erfaring med denne HDD men den vil også se fin ut uansett hvor du setter den Lenke til kommentar
jungli Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ellers så har jeg søkt litt på nett, og har funnet at disse to er bra Harddisk 2TB Harddisk My Book Elite Edition Apollo USB2.0/Firewire400/eSATATA W/Anywhere Backup Harddisk 2TB MyBook Studio Edition USB2.0/Firewire400/Firewire800/eSATA W/Anywhere Back Up SW WD anbefaler førstnevnte, men er litt dyrere da enn Hitachi HDDen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå