hans2k Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Er det noen nettbutikker i norge man får kjøpt det fra ? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) De har på www.Elfa.se (Skandinavisk butikk. Prisene er inkludert 25% moms) Endret 27. februar 2010 av k-orm Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 De har på www.Elfa.se (Skandinavisk butikk. Prisene er inkludert 25% moms) Hæ, alle priser hos Elfa, både i katalogen og på internett, er uten moms! Kjøp en vare, gå så til handlevognen og les under "Betalingsinformasjon" oppe til høyre. REF: https://www1.elfa.se/elfa~no_no/infopage.jsp?page=about%2Fterms Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Du kan velge om du vil vise prisene med moms. Jeg har handlet derfra flere ganger. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Kanskje som innlogget kunde, men jeg får bare følgende i bunn av varelisten "Alle priser i NOK eks. mva." Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Fant ikke den jeg var ute etter, skal brukes til vmod på grafikk kort. Er en sånn en jeg er ute etter. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Fant ikke den jeg var ute etter, skal brukes til vmod på grafikk kort. Er en sånn en jeg er ute etter. De har noen slike på elfa her: Link Kansje en slik en f.eks Endret 27. februar 2010 av flesvik Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Er akuratt det jeg er ute etter, takk! Rart jeg ikke fant dem på elfa selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå