Glenn Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Ventelo feirer at Norge fikk mange OL-gull, og gir de fire første månedene gratis. Ganske bra må jeg si. Gjelder visstnok alle hastigheter. Hadde klart gått på dette hadde det ikke vært for bindingstiden hos NGT. Men jeg er ganske fornøyd med NGT også, da Gjelder bestilling innen helgen. Endret 28. februar 2010 av Glenn Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Kikket på dette nå, men i forhold så er faktisk ventelo dyrere en abonemanget jeg har hos telenor. (adsl turbo) Den største linjen hos ventelo jeg får opp. ADSL 2+ opptil 8000/640 kbps (ws) til 449,- per måned Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Kikket på dette nå, men i forhold så er faktisk ventelo dyrere en abonemanget jeg har hos telenor. (adsl turbo) Den største linjen hos ventelo jeg får opp. ADSL 2+ opptil 8000/640 kbps (ws) til 449,- per måned Da er sentralen du ligger på ikke bygget ut av Ventelo. De hastighene du får opp er videresalgs-produkter, du går du via Telenors utstyr i sentralen. Derfor er prisene høyere. Endret 27. februar 2010 av Glenn Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 En annen kampanje som er greit å få med seg er følgende: http://www.nextgentel.no/privat/jubileum/ ellers er tilbudet til Ventelo meget bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå