Gå til innhold

Kamptråd - Aston Villa vs Manchester United


Old Game

Banens Beste  

28 stemmer

  1. 1. Hvem var dagens mann?

    • Kuz-ettellerannet
      0
    • Rafael
      0
    • Vidic
      0
    • Evans
      0
    • Evra
      0
    • Valencia
    • Carrick
      0
    • Fletcher
    • Park
    • Owen
    • Berbatov
    • WayneInsane, også kjent som gud, jesus og moses på engang.
    • Neville
    • Gibson
  2. 2. Fornøyd med kampen?

    • Ja
    • Nei
    • Er en bitter Liverpool supporter og her kan jeg trykke.
  3. 3. Blir det flere trofér på United denne sesongen?

    • Ja, vi tar både CL og PL
    • Ja, vi tar PL
    • Ja, vi tar CL
    • Nei, nå vart det slutt på moroa for i år
    • Nei, jamfør spørsmål nr 2 og alternativ nr 3
      0


Anbefalte innlegg

Foreløpig:

 

Van der Sar

Rafael-Vidic-Evans-Evra

Valencia-Fletcher-Carrick-Scholes-Park

Rooney

 

Virker som at folk flest tror det blir Rooney som ensom spiss, med andre ord. Ting tyder på at det blir et meget solid lag som stiller i morgen, men "hovedryktene" baserer seg på spissplassen(e). Blir det 4-4-2 eller 4-5-1?

 

Hadde ihvertfall vært kult om Diouf fikk spille i morgen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg blir lei meg hvis vi taper. Jeg vil ha trophies, og dette er en stor sjanse for spillere som Valencia osv. som ikke har vunnet noe før.

 

COME ON BOYS!!! Scotsman i dag, har tapt de siste 3 kampene jeg har vært der!!! Men denne gangen blir det forskjellig, TROPHY TROPHY TROPHY!!

 

GET IN YOU DEVILS!! :D

Lenke til kommentar

Det er ingen som liker trøstepremier.

Det er nå bedre med trøstepremie enn ingenting

For å si det slik. Om vi vinner Ligaen blir jeg glad for denne, om vi ikke vinner gir jeg helvete i denne. Jeg kan ærlig talt ikke huske når og hvor vi har vunnet denne cupen før (blabla, ifjor jeg vet). Men det er et trofè, så la oss vinne driten. At vi har knust City og kanskje Villa på veien gjør det ikke mindre gledelig. Selv om jeg hadde vært fornøyd med å nekte City sølvtøy.

 

Uansett. Villa har vært en pain i ligaen, så la oss vise dem hvor skapet står. Nemlig plantet opp i ræva på Martin O'fucking-neil.

Lenke til kommentar

Det er ingen som liker trøstepremier.

Det er nå bedre med trøstepremie enn ingenting

For å si det slik. Om vi vinner Ligaen blir jeg glad for denne, om vi ikke vinner gir jeg helvete i denne. Jeg kan ærlig talt ikke huske når og hvor vi har vunnet denne cupen før (blabla, ifjor jeg vet). Men det er et trofè, så la oss vinne driten. At vi har knust City og kanskje Villa på veien gjør det ikke mindre gledelig. Selv om jeg hadde vært fornøyd med å nekte City sølvtøy.

 

Uansett. Villa har vært en pain i ligaen, så la oss vise dem hvor skapet står. Nemlig plantet opp i ræva på Martin O'fucking-neil.

Da er vi på bølgelengede :innocent:

Lenke til kommentar

Hva er det jeg leser på VG? Rooney skal bli vraket til fordel for Owen? Greit at dette er Mikke Mus-cupen, men neste kamp er ikke før om en uke. Hvorfor spare Rooney da?

Jeg syns det er helt greit. Gi Owen en liten sjanse for VM. Owen og Berba er uansett en dødelig kombi.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...