Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd - Aston Villa vs Manchester United

Old Game

Banens Beste  

28 stemmer

1. 1. Hvem var dagens mann?

• Kuz-ettellerannet
      0
    • Rafael
      0
    • Vidic
      0
    • Evans
      0
    • Evra
      0
    • Valencia
    • Carrick
      0
    • Fletcher
    • Park
    • Owen
    • Berbatov
    • WayneInsane, også kjent som gud, jesus og moses på engang.
    • Neville
    • Gibson
  2. 2. Fornøyd med kampen?

• Ja
    • Nei
    • Er en bitter Liverpool supporter og her kan jeg trykke.
  3. 3. Blir det flere trofér på United denne sesongen?

• Ja, vi tar både CL og PL
    • Ja, vi tar PL
    • Ja, vi tar CL
    • Nei, nå vart det slutt på moroa for i år
    • Nei, jamfør spørsmål nr 2 og alternativ nr 3
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herleg med årets første trofe, og forhåpentlegvis ikkje det siste :innocent: No er det fokus på PL og CL så får me ein ny trippel :dribble:

Rooney kjem inn og viser at han er verdas mest komplette spiss, og scorer eit herleg mål og er eit par milliemter frå eit til!

Elles imponerte Owen meg den tida han fekk, og det er trist å miste han. Trur han kunne vore viktig som backup i tida som kjem. Kantane Park og Valencia var og solide :w00t:

Lenke til kommentar

Moro :)

Men vi skal vel være rimelig happy for at dommeren ikke gjorde jobben sin når Villa fikk straffe.

Heldig der ja. Ville nok ha blitt en helt annen kamp...

Men gratulerer med sesongens første (og forhåpentligvis eneste) tittel.

Griseheldig, det var et soleklart rødt kort. Jeg fatter ikke hva dommeren tenkte med for å være ærlig.

Med det sagt, vi var overlegene Aston Villa i alle spillets faser. Vi burde vunnet mer enn 2-1. Noen man ikke kan si om LFC som fikk en scrappy og heldig hjemmeseier mot Blackburn. Deilig å se at "en-sesongs" kandidaten er tilbake der den hører hjemme; på 4-5 plass.

Lenke til kommentar

Villa er et grått og kjedelig lag. Young skaper store farligheter, problemet er at ingen kommer etter. Dermed står Young igjen som den tapende part hvis han blir i den dritklubben. Offensivt er de kanskje det kjedeligste i Premier League av de lagene med materiale til faktisk å spille fotball.

Til det med straffen. Foy feiger ut. Han safer seg rett og slett siden det var så tidlig i kampen. Hadde det vært senere ville han garantert vist Vidic ut. Vi kan kysse fru Fortuna. Vidic er for øvrig amøtørmessig der, tredje straffen holdingen hans forårsaker i år.

Lenke til kommentar

At mannen er begrenset? Definitivt. Hvor mange ganger skjærte han ikke inn sentralt idag uten at det ble noe? Det ble en slags støttepasning til en Carrick uten skuddfot eller bare tull. Alt grunnet at han ikke kan skyte med venstre eller spille presist med venstre. Jeg river meg i håret.

Men når han blir spilt gjennom, får brukt farten og presisjonen i innleggene. Da er han farlig. Han mangler fortsatt et venstrebein. Samme gjelder det i samspillet med andre spillere, det er ikke den farten man ser hos Rooney, Berba, Fletcher o.l. Det tar tid før han ser alternativene. Men mannen er sterk som en bjørn, rask som faen. Likevel har han ikke evnene som gjør han komplett. De tre siste assistene han har hatt har vært etter gjennomspill av Berbatov. Å det er faen så godt at han utvikler seg, i starten så man tydelig frustrasjonen til både Rooney og Berba over at han nesten aldri sprang i små rom. Idag kom han f.eks inn i 16 før Berba spilte han gjennom. Det har jeg VIRKELIG savnet fra Valencia.

Likevel mangler han den effektiviteten vi har hatt hos tidligere vinger. Å jeg skulle gjerne sett at han fikk seg et venstreben. Spillerforståelsen hans må man bare jobbe med.

Lenke til kommentar

Jeg har snakket om det lenge, men fy faen så rå Valencia er. Alle på puben ropte gode ting om Valencia og snakket om han som han var Gud.

Jeg ser på hockeyfinalen i OL nå jeg gidder ikke et langt innlegg men FY FAEN SÅ FORTJENT og HELVETE VALENCIA JEG ELSKER DEG! Første trofé for mannen og la oss håpe at det kommer maaange flere for han! ELSK ELSK ELSK!

Og hva kan man si om Rooney? Se på videoer av han som prøvde å heade ballen for 3-4 år siden, og se på siste kampene mot Milan, Hammers og i kveld. What, the FUCK. Der ser man hvor mye han trener på alt og prøver så jævlig hardt på å bli bedre HVER ENESTE DAG. RED FUCKING DEVIL LEGEND. GUD, det er det han er. GUD.

There's only one Wayne Rooney. There's only one United.

:D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Ubegrunna kontroversiell rating.

Kuz - 7 loved it. Ingen utgjørende feil. Føles dessverre ikke aaalt for trygg.

Rafael - 5 delvis grunnen til at Vidic må ta løpsduellen med Gabby.

Vidic - 6

Evans - 6

Evra - 6,5

Park - 7,5 Paaark paaark Wherever you may be (Hvorfor slapp du ikke gjennom til Berba?)

Fletch - 6,5

Carrick - 6

Valencia - 7,5 (BB med Park + Berba rett bak).

Berba - 7,5 Deilige pasninger, jobba HARDT, viktig brikke.

Owen 7 Synd med byttet, så frisk ut, HERLIG goal. Nok feilpasninger i første som trekker ned, uansett hvor mye Fredheim skrøyt av han.

Roon - 6,5 Mye vilje, lite betaling. To klaseheadinger (1 mål + 1 stolpe) er egentlig alt. Holder allikevel til en god karakter.

Gibson - 5,5 Alltid så forpult GRÅ.

Neville - 5,5

Villa + Martin O'Neill: Jeg håper jeg aldri ser en Villa-kamp mer i mitt liv. Forno drit.

Endret av niko_90
Lenke til kommentar

Villa + Martin O'Neill: Jeg håper jeg aldri ser en Villa-kamp mer i mitt liv. Forno drit.

"Topplaget" som spiller som et jævla bunnlag.

Owen 7 Synd med byttet, så frisk ut, HERLIG goal. Nok feilpasninger i første som trekker ned, uansett hvor mye Fredheim skrøyt av han.

Ja det var faen helt sykt. Mannen hadde jo tre grove feilpasninger, som Fredheim tydeligvis bommet helt på. Fredheim er en forbanna scouser på bunnen.

Enig i at Valencia og Berba var blant banens beste idag, jeg vil også gi honnør til Evans som spilte en god kamp mot heskey. Park var også strålende idag, det er surt å si det. Men idag var han ultrabevegelig og konstruktiv.

"Grå" er for øvrig mitt ord!

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Herlig å se deg gi ros til Park, Hyrlen! Den var ny! :)

Og ja, Berba var veldig god i går, selv om han burde gjort det bedre på førstemålet vårt. Heldigvis kom Dunne med den assisten! Herlig finish av Owen også, creds til han for det! Men ingenting slår Wazza sin heading. Hva FAEN skjer med Wazza og hodet hans? :D GUUUD!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...