Pettern29 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg har fått problemer med styringen på min Audi. Har akkurat byttet styrestag venstre side og tatt forstillingskontroll. Men fremdeles er det en del "dødgang" på rattet. Den sporer veldig hvis det er vann eller litt snø i veien. Virker som den bare ligger og flyter oppå vannet/snøen.Noen som vet hva det kan være? Evt prisen på rep? Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Sjekk dekkene dine. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jepp. Sjekk dekkene og sjekk hvordan de slites(bør utføres av fagfolk) Alle biler blir veldig vinglete spesielt på vinterføre hvis du har for stor spredning på for eller bakstilling. Enten er forstilingskontrollen utført feil eller så anbefaler jeg 4-hjulskontroll for og se hva som er skeivt. Har du vært i en fortauskant? Og alt som var bøyd var et styrestag? Det skjer ikke. Alltid noe mer! Evt. pris på rep. blir som en mail jeg fikk på jobben her om dagen hvor noen ville ha pris på clutchbytt uten og si bilmodell, skiltnummer og noe info i det hele tatt. Jeg svarte 100 000,- rett og slett fordi bilen må sjekkes først for og se hva som er feil. ergo : dette er umulig og ta på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå