freshmeat Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Har sett meg lei på alle fjernkontrollene som ligger å flyter, og har tenkt og kjøpe meg en programerbar fjernkontroll som kan erstatte alle de andre. Noen som har en anbefaling å komme med? Bør ha lcd "touch-screen", samt må kunne "makro" programeres. Pris rundt 2000-3000. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Denne fra hifi-klubben er bra http://www.hifiklubben.no/show.php?folder=...product=nadhtr5 Men noe stiv pris... :-? Lenke til kommentar
freshmeat Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Stiv pris ja... :o Er det noen som vet av noen vanlige butikker eller internettbutikker her i norge som selger lignende fjernkontroller? Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Har funnet noen flere for deg! Er jeg ikke snill? http://www.hi-fi-center.no/linkman.cfm/32_...35_1_2e4e3.html Her er det vel noen som passer din lommebok! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Den siste fra One For All er ganske kul. Touch-screen med blått lys, men ikke LCD. Og koster i underkant av 1000,-. Lenke til kommentar
freshmeat Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Takker for hjelpa Får sette meg ned å lese litt mer om de forskjellige kontrollerne, samt telle $$$ en gang til... :wink: Den til Nad så jo ganske lekker ut da. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Det billigste er jo å kjøpe en palm eller en Pocket PC. Palm får du for ca 1000, mens en Dell PDA koster 2200. Pocket PC programvaren har til og med støtte for stemmegjenkjenning! (du bare skriker TV2 - så skifter den...) Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Det billigste er jo å kjøpe en palm eller en Pocket PC. Palm får du for ca 1000, mens en Dell PDA koster 2200. Pocket PC programvaren har til og med støtte for stemmegjenkjenning! (du bare skriker TV2 - så skifter den...) God ide ! :smile: :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå