ironman666 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Idag så sovnet mine kjære SE530 stille inn. Eller dvs at ca 90% av all lyden i høyre side forsvannt. Dette var mitt andre par som har sluttet å fungere... Må skaffe meg nye plugger. Ikke Shure denne gangen. Lydkvalitet er viktig. Men trenger noen som har god lydisolering da jeg jobber i en svak støysone. Har sett litt på Sennheiser IE7 og IE8, men leser at de ikke går så langt inn i øret og isolerer dermed en god del dårligere enn f.eks Shure SE530. Jeg har en middelmådig erfaring med UE Triple.fi.pro 5. Likte ikke skarpheten i lyden og synes den var ubehaglig å ha på i lengden Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe... Krav: God Lyd (imo, god diskant og balansert bass) Pris, ikke viktig God isolering/ godt feste (dvs ikke faller ut så lett) Endret 26. februar 2010 av ironman666 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hvis pris er uviktig så kjøp MONSTER Sånne: http://www.komplett.no/k/search.aspx?q=monster&bn=10898&mfr= Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Hvis pris er uviktig så kjøp MONSTER Sånne: http://www.komplett.no/k/search.aspx?q=monster&bn=10898&mfr= Monster Turbine Pro ser interessant ut, skal lese endel om den. Eneste er jeg frykter den kanskje er litt tung, men ser ut som en veldig god plugg Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Monster er sannsynelgvis noe av det beste du får tak i, ikke mye og klage på de Er test av det her inne og tror jeg faktisk Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Leser en tråd om de på head-fi.org nå (copper versjonen) Eneste jeg lurer på er hvor godt de isolerer. Har ikke mulighet å poste der før brukeren min blir godkjent... Noen her som har prøvd Monster Turbine Pro? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hvorfor skulle de ikke isolere godt? Det er jo derfor man bruker plugger istedet for propper/headset. Gummi ringene er laget på en måte at lyden går inn i øra og lyd utenfra blir sperret i gummien. Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Joda skjønner det, men de finnes endel in-ear propper som ikke isolerer like godt som andre. Noen er bygd slik at den skal slippe inn litt lyd, andre er laget for ikke gå så dypt inn i øret. Jeg er ute etter en som går dypt og isolerer mye, da jeg mer eller mindre bruker det som et slags hørselvern. Er stor sjanse for at jeg slår til på Monster sine. Liker byggekvaliteten/kablene. Samt monsters holdning til garanti. (if you break them, we replace them) Noe jeg ikke kan si om shure's byggekvalitet og garanti... Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg gikk for Monster. Inget dumt valg, Takk for at du sendte meg i den retningen Og lydisolering virker kjempebra, får teste litt mer ut på jobb i morgen. Må bare si det, detaljnivået på disse pluggene (pro copper) er helt sinnsyke. Du kan så og si høre hånden gli over gitarstrengen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå