Stigah Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hei. Jeg har bok 1-46 av One Piece. De sluttet å selge det her i Norge, så jeg var nødt til å lese det på internett. Men nå vil jeg gå over fra mangaen til animeen, men jeg er ikke helt sikker på hvor jeg skal skal begynne å se. Jeg vil ikke se i fra starten. Jeg har kommet til kapittel 453. Jeg håper noen kan fortelle meg dette! Hadde blitt veldig glad :-) (Så har jeg noe å gjøre de få dagene som er igjen av ferien) Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Ingen? Ville helst sett noen episoder før jeg gikk å la meg. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Kanskje for sent for i kveld, men kapittel 453 tilsvarer episode 347 i animen. Anbefaler forsåvidt heller at du fortsetter med mangaen, da episodene til tider er nokså trege. Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Det var nok litt sent det da, for da lå jeg og sov, hoho. Men jeg takker og bukker for svar Jeg skal se litt av animeen. Hvis den er for treg for meg, fortsetter jeg med mangaen Endret 27. februar 2010 av stigah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå