theGunner76 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hei, ser det finnes noen tråder om emnet allerede, men i og med de er såpass gamle tenkte jeg det var like greit å starte en ny. Skal til London neste uke og sikler litt rundt ideen om å komme tilbake med en Iphone i bagsjen. Lurt? Hva slags pris ligger Iphonen på der borte forresten? Er det fortsatt like vanskelig å kjøpe iPhone i England uten engelsk bankkort? takker for svar Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Skal du kjøpe iPhone der borte må du sørge for at den ikke er bundet av en kontrakt eller operatørlåst. Å kjøpe den blir vel det minste problemet, men ikke forvent at den er så veldig mye billigere... Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Nei, jeg vet ikke. Om det ikke er mange kronene å spare på det vil det kanskje være smartere å kjøpe en her hjemme. Da har jeg i hvertfall tryggheten med tanke på reperasjoner og service. Klarer ikke å finne ut hvor mye den koster der borte så får nok bare vente å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå