mosle Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Heisann, jeg har nå veldig lyst til å flytte hjem til mitt kjære Kristiansand igjen, etter å ha bodd i Rogaland (hos pappa)siden jeg var 8. Jeg holder på med å utdanne meg innen maritime fag, og har fortsatt ungdomsrett, hvordan skal jeg ordne det med skole osv,jeg har jo bare skolerett i Rogaland ? Takker for alle svar Lenke til kommentar
rolax Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hvor gammel er du? Jeg flyttet fra Bergen til Stavanger som 20 åring. Jeg bare gikk til likningskontoret og fylte ut et skjema. Men i forhold til skole må du vel bare søke til en skole i Kristiansand ved neste opptak? Lenke til kommentar
mosle Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg er 17, og neste opptak er 1 mars Når jeg har prøvd å søke, står det at de prioriterer folk som hører hjemme i fylket/bor der. Men da skal vel egentlig jeg i teorien bare kunne søke, og stille med samme grunnlag som andre fra Kr.sand ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå