MrAvionics Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Hei alle forumbrukere... Jeg lurer på hvilket rallyspill som er best? Tenker da på Realisme og grafikk. Endret 26. februar 2010 av Camrot Endret emnetittel Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 gran turismo er ikke rally spill. Uten tvil wrc spillene Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Det er da rally løp i gran turismo? er banespill da.. Lenke til kommentar
g_knap Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Richard Burns rally er best på realisme, grafikk vet jeg ikke dog. Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Richard Burns rally er best på realisme, grafikk vet jeg ikke dog. Så enig. God nummer to er WRC serien. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Richard Burns rally er best på realisme, grafikk vet jeg ikke dog. Hands down. Colin McRae 2003, 04, 05, 02, 01 i den rekkefølgen med faktorene realisme/grafikk. Jeg synes 03 versjonen er den beste, og som jeg har mest glede av. RBR er sado-machoistisk vanskelig, styr unna, hvis du dog ikke elsker sånt. WRC spillene har jeg forbausende nok ikke prøvd noe særlig. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det er da rally løp i gran turismo? er banespill da.. banespill er det, men GT er da langt fra et rallyspill Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 WRC-spillene mangler for lite justeringsmuligheter til at jeg synes det er særlig realistisk. At man ikke kan velge DEKKTYPE (hvertfall ikke i den utgaven jeg hadde) foran et løp, det irriterte meg grenseløst, spesielt siden det virket som man konstant kjørte med asfalt-slicks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå