Rauhrover Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hallo! Satt å så på tv istad, og hørte en sang... Som jeg bare MÅ finne ut av hva heter:P Den ble spilt av i reklamen. Og såklart husker jeg ikke hva jeg så på Var vel sikkert.... Den kanalen kongen av queens er på, eller viasat 4. Info om sangen: Begynner med lett gitar(men ordentlig rocka) (el gitar eller el fiolin) Også er det noen som synger etter en stund.. Velding kjent sang egentlig.. Har sett på tv i timer nå for å se om jeg finner igjen reklamen, uten lykke:P Så håper på noe bra gjetting fra dere her, selvom det er lite info om det. På forhånd takk=) Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 God kveld! Jeg anbefaler deg å stille spørsmålet ditt i tråden Hva heter sangen/artisten? i Musikk-forumet, hvor sjansen er større for å få seriøse svar. Når sant skal sies har jeg liten tro på at noen klarer å identifisere sangen du tenker på, med mindre du klarer å huske hvilken reklame den ble brukt i. Du får oppdatere (den nye) posten din hvis du kommer over reklamen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå