Hesten Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Argh! Hvorfor er høy så dyrt å kjøpe? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Argh! Hvorfor er høy så dyrt å kjøpe? Har aldri kjøpt høy jeg :-? Men kan du ikke spise vanlig mat som oss andre da ??? :o Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 hvorfor har jeg en følelse om at denne tråden blir stengt? er det bare meg? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 hvorfor har jeg en følelse om at denne tråden blir stengt?er det bare meg? Vel, tar ikke lange tiden... Ser ikke helt koplingen mellom hardware og Høy, men det er garrantert søppel Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 hvorfor har jeg en følelse om at denne tråden blir stengt?er det bare meg? Vel, tar ikke lange tiden... Ser ikke helt koplingen mellom hardware og Høy, men det er garrantert søppel mm! true.. litt mer spesielt er det når personen heter Hesten og bor på bondegården da.. men ja Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 tok meg tid til å titte på alle de fire postene hans so far og jeg lurer nå bare på hvor lang ferie han kommer til å få... :-? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Kor er adawen nå man trenger henne? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Kor er adawen nå man trenger henne? helt enig hun er i siget med å stenge poster noen ganger men de fleste fortjener det så.. Hvor er du! Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Dummeste tråden eva!! Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Dummeste tråden eva! Jepp, det må være en søplete bondegård som ikke greier å lage sitt eget høy... Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Dummeste tråden eva!! jepp derfor er det på tide med litt sterke tiltak for å vise dette. nemlig disse blidene: (selv laget btw) neste gang dere ser en slik meningsløs tråd så post disse blidene Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Jeg har lempet på eldgammelt høy hele formiddagen! Dumpet det. Hadde du vært her kunne du fått gratis Jeg kan dokumentere det med bilder hvis dere ikke tror meg. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 http://home.no/clan-thk/Ny/ban.gif mente du meg der eller........ Lenke til kommentar
Josten Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Vet det. høyh er dyrt da. sinnsykt surt. Får råd tile mye kindre enn om man skulle kjlpt billig høy Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Vet det. høyh er dyrt da. sinnsykt surt. Får råd tile mye kindre enn om man skulle kjlpt billig høy har du røykt mye høy i det siste eller er du bare vanvittig dårlig i norsk?? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 http://home.no/clan-thk/Ny/ban.gif mente du meg der eller........ neia Lenke til kommentar
Josten Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Vet det. høyh er dyrt da. sinnsykt surt. Får råd tile mye kindre enn om man skulle kjlpt billig høy har du røykt mye høy i det siste eller er du bare vanvittig dårlig i norsk?? :oops: var ikke helt god da jeg skrev det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg