tc47 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Trenger vel ikke si noe mer etter den quoten der nei, Herr Brun. Men hvis der sånn at du sier at du skal skjerpe deg fra nå av og at alle andre skal gjøre det også er det vel greit. Men uansett litt dumt å kalle andre for latterlige osv når du skrev noe lignende for noen uker siden. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Visst pokker kan jeg det. Det er forskjell på å provosere og å provosere. "" tar jeg selvkritikk for. Det skal ikke gjenta seg. Å skrive at dere spiller forbanna dårlig, derimot, ser jeg ikke noe galt med, på samme måte som jeg ikke hadde klaga et sekund på om folk her kommenterte at John Terry ble lekt med av Tevez eller at Ballack sin takling var helt bak mål, eller at kampen var flau for Chelsea. Trenger vel ikke si noe mer etter den quoten der nei, Herr Brun. Men hvis der sånn at du sier at du skal skjerpe deg fra nå av og at alle andre skal gjøre det også er det vel greit. Men uansett litt dumt å kalle andre for latterlige osv når du skrev noe lignende for noen uker siden. Som sagt, det er forskjell på å provosere og å provosere. Gledesutbrudd i andre sine tråder er teit. Å prøve å få til diskusjon er ikke det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ta f. eks. diskusjonen etter United-kampen i høst (tror jeg det var) i Chelsea-tråden. Det var side opp og side ned med diskusjon, hvor en av United-fansen hadde "noe" annerledes mening om kampen enn gjengangerne i nevnte tråd. Da diskuterte folk, og prøvde å forklare hvorfor man mente det man mente. Det er bra, det er nemlig det et forum er til for. Jeg forventer dog at folk ikke kommer med gledesutbrudd og "HAHA!" og "YES!" i Chelsea-tråden/kategorien, slik som jeg dessverre gjorde ved et tilfelle mot Arsenal. Det skal som sagt ikke gjenta seg, og det var unødvendig. Men jeg kommer altså ikke til å ta samme selvkritikk for det GoreGalore kaller for "å være idiot" i de andre trådene. Og kommer ikke til å klage på folk som gjør det samme her. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Så hvis noen hadde sagt "Fy faen så dårlig dere spiller" i denne tråden, hadde et vært ok for deg? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ja, det hadde det. I en annen tråd hadde jeg kanskje sagt ham i mot. I og med at vi gjorde det, så hadde jeg ikke gjort det i denne tråden. Men jeg hadde ikke reagert mot vedkommende på samme måte som jeg reagerte mot speedfrog. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 At han stadfestet fakta er det vel ingenting galt i? Provoserende, ja. Men kun siden det var sant. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hyrlen: Hvem tenker du på nå? Speedfrog? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 jeg tenker på at du sa det var lekestue mot Arsenal. Det er langt innenfor grensen for hva man må tåle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå