Boll1 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooal! Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Dette blir bare meir og meir tragisk... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jaja. Det hjalp jo mye. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Speedfrog: Gidd å provosere sånn i et annet lags tråd. Det er alt annet enn hyggelig når noen gjør det mot oss (Man Utd), så ikke gjør det mot andre. Vær så snill? Dette ble ihvertfall en dårlig dag for deres del. Vanskelig å si hva som gikk så galt også, men slitne ben kan kanskje være noe av forklaringen? Mange trodde nok at Tevez ville være litt rusten og ukonsentrert i dag, men City gjør jobben sin. For å gjøre det hele enda verre, så blir det to røde kort. Redusering av Lampard nå tho. Endret 27. februar 2010 av Goldshoten Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Som sagt. De brukerne som evner å diskutere saklig, er hjertelig velkomne til å gjøre det her. Hvis du bare skal feire og pisse på det andre laget, så kan du gjøre det i en annen tråd. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Skal ikkje legge all skyld på skadene, men ikkje kom her å sei at det ikkje hadde vært eit annet resultat med Cech, Essien og A.Cole på banen. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Som sagt. De brukerne som evner å diskutere saklig, er hjertelig velkomne til å gjøre det her. Hvis du bare skal feire og pisse på det andre laget, så kan du gjøre det i en annen tråd. ok, har forstått det nå. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Skal ikkje legge all skyld på skadene, men ikkje kom her å sei at det ikkje hadde vært eit annet resultat med Cech, Essien og A.Cole på banen. Tja. Så dårlig som Terry og Ricky var så vet jeg ikke det. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ricky gjorde det greit i første omgang. Grunnen til Terry sin formsvikt er ikkje vanskelig å skjønne... Spesielt med ein del av problemet på andre siden av banen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg trodde han var sterkere enn som så. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 City vinner grunnet mål mot spillets gang. De scorer målene siden Carvalho og Terry ikke har fokus. Det er rett og slett jævlig dårlig forsvarspill hele veien. Hilario har i tillegg rekkevidden til Robinson. Skjønner ikke hvorfor City holdt tilbake med langskudd. Uansett, takk for denne gavepakken. Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 ynkelig unnskyldning for en kaptein. Alex ftw Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Resultatet hadde nok blitt annerledes, tror jeg, men forsvarsspillet var uansett ikke av den beste sorten, og når Terry m. forsvar ikke fungerer optimalt, så er angrepet til City dødelig. Utvisningene hadde jo også en god del å si. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Vet ikke hva jeg skal si. Er helt ute av humør. Fy faen. For en jævlig dag. Hele huset er i styr nå... Sånn er det å ha engelsk far, som har vært livslang Chelsea-supporter. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) ja! ballack! rødt kort! Seriøst. Konstruktiv kritikk og saklig diskusjon må du gjerne ta i det andre lagets subforum. Piss som det der kan du stikke langt faen opp i rassen. Som sagt. De brukerne som evner å diskutere saklig, er hjertelig velkomne til å gjøre det her. Hvis du bare skal feire og pisse på det andre laget, så kan du gjøre det i en annen tråd. Men når du lager kvalm i Arsenals kamptråder er det helt greit? Endret 27. februar 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hva behager? Én gang i løpet av kampen skrev jeg "", når Drogba satt sitt andre. Det var mest ment som en "take that!" til de som prata om enkel borteseier osv. Det innlegget ble også sletta (selv om den inkompetente moderatoren som gjorde det ikke sletta alle kommentarene på innlegget), dermed skjønner jeg jo at det er mot retningslinjene, og derfor vil jeg ikke ha noe av det her. Selv om det som sagt var ment bare til de som hadde vært så forbanna cocky før kampen. Jeg kan ikke se at jeg har skrevet at jeg regnet med vi kom til å valse over City ellerl ignende. Jeg skrev mye i tråden, men alt unntatt det éne innlegget var altså saklig diskusjon. Det er noe helt annet enn "YES! MOTSTANDERNE DERES SCORET!!!" og "GOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAL!" osv. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Herr Brun, det er like provoserende for de selv om de kanskje var cocky før kampen når du kommer med en smiley som en form av "take that" osv. Like provoserende, og det er det eneste som betyr noe i denne sammenhengen. Endret 27. februar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Herr Brun, det er like provoserende for de selv om de kanskje var cocky før kampen når du kommer med en smiley som en form av "take that" osv. Like provoserende, og det er det eneste som betyr noe i denne sammenhengen. Selvfølgelig er det ikke det eneste som betyr noe. Du sår som du høster, osv. Jo større du er i kjeften jo mer får du høre det når du tar feil/taper, sånn er det selvfølgelig. Men siden innlegget altså ble slettet, kan vi konkludere med at det ikke er lov, og det har jeg altså tatt til etterretning. Da må de samme reglene gjelde for alle. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Det er minst like provoserende, Herr Brun. Dessuten kommer du ofte inn og er idiot i de andre kamptrådene. For eksempel da vi spilte mot United. Herregud. Lekestue. Fy faen så dårlig dere spiller. Du kan ikke holde på sånn i andres kamptråder, for så å kjefte når folk gjør det samme mot deg. Endret 27. februar 2010 av GoreGalore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå