Gå til innhold

Chelsea v Man City

gaamst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Speedfrog: Gidd å provosere sånn i et annet lags tråd. Det er alt annet enn hyggelig når noen gjør det mot oss (Man Utd), så ikke gjør det mot andre. Vær så snill?

Dette ble ihvertfall en dårlig dag for deres del. Vanskelig å si hva som gikk så galt også, men slitne ben kan kanskje være noe av forklaringen? Mange trodde nok at Tevez ville være litt rusten og ukonsentrert i dag, men City gjør jobben sin. For å gjøre det hele enda verre, så blir det to røde kort.

Redusering av Lampard nå tho.

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar

City vinner grunnet mål mot spillets gang. De scorer målene siden Carvalho og Terry ikke har fokus. Det er rett og slett jævlig dårlig forsvarspill hele veien. Hilario har i tillegg rekkevidden til Robinson. Skjønner ikke hvorfor City holdt tilbake med langskudd.

Uansett, takk for denne gavepakken.

Lenke til kommentar

ja! ballack! rødt kort!

Seriøst. Konstruktiv kritikk og saklig diskusjon må du gjerne ta i det andre lagets subforum. Piss som det der kan du stikke langt faen opp i rassen.

Som sagt. De brukerne som evner å diskutere saklig, er hjertelig velkomne til å gjøre det her. Hvis du bare skal feire og pisse på det andre laget, så kan du gjøre det i en annen tråd.

Men når du lager kvalm i Arsenals kamptråder er det helt greit?

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar

Hva behager? Én gang i løpet av kampen skrev jeg ":)", når Drogba satt sitt andre. Det var mest ment som en "take that!" til de som prata om enkel borteseier osv. Det innlegget ble også sletta (selv om den inkompetente moderatoren som gjorde det ikke sletta alle kommentarene på innlegget), dermed skjønner jeg jo at det er mot retningslinjene, og derfor vil jeg ikke ha noe av det her. Selv om det som sagt var ment bare til de som hadde vært så forbanna cocky før kampen. Jeg kan ikke se at jeg har skrevet at jeg regnet med vi kom til å valse over City ellerl ignende.

Jeg skrev mye i tråden, men alt unntatt det éne innlegget var altså saklig diskusjon. Det er noe helt annet enn "YES! MOTSTANDERNE DERES SCORET!!!" og "GOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAL!" osv.

Lenke til kommentar

Herr Brun, det er like provoserende for de selv om de kanskje var cocky før kampen når du kommer med en smiley som en form av "take that" osv. Like provoserende, og det er det eneste som betyr noe i denne sammenhengen.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Herr Brun, det er like provoserende for de selv om de kanskje var cocky før kampen når du kommer med en smiley som en form av "take that" osv. Like provoserende, og det er det eneste som betyr noe i denne sammenhengen.

Selvfølgelig er det ikke det eneste som betyr noe. Du sår som du høster, osv. Jo større du er i kjeften jo mer får du høre det når du tar feil/taper, sånn er det selvfølgelig. Men siden innlegget altså ble slettet, kan vi konkludere med at det ikke er lov, og det har jeg altså tatt til etterretning. Da må de samme reglene gjelde for alle.

Lenke til kommentar

Det er minst like provoserende, Herr Brun. Dessuten kommer du ofte inn og er idiot i de andre kamptrådene. For eksempel da vi spilte mot United.

Herregud. Lekestue. Fy faen så dårlig dere spiller.

Du kan ikke holde på sånn i andres kamptråder, for så å kjefte når folk gjør det samme mot deg.

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...