gingerviking Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Har sett litt på den kommende htc desire. Den koster 3899kr på elprice.no. Den kan forhåndsbestilles og ventes å komme i slutten av mars. Hvis jeg forhåndsbestiller nå er det noen mulighet for at jeg må betale mer enn bestillingsprisen når den kommer? Med en pris på rundt 4000 kroner er dette rundt 1000 kroner billigere enn hva jeg hadde regnet med av en så fullspekket mobil. Er dette bare introduksjonstilbud? Vil mobilen mest sannsynlig gå opp eller ned i pris? Lenke til kommentar
Elprice.no Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hei Hvis du bestiller den hos oss nå, vil du få den til 3899,- selv om prisen skulle gå opp i mellomtiden Lenke til kommentar
gingerviking Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Dette skal tas under vurdering Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det er 150 kroner mer enn jeg betalte for min nexus one, på lovlig vis, så det burde da være en realistisk pris. Men enig i at de er godt priset i forhold til konkurrentene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå