Gå til innhold

Sapphire eller connect 3d?? 9800pro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte Saphire Radoen 9800 pro på www.absoluttdata.no

Inni eske nvar et orginalt ATI kort (og ikke Saphore, men eneste forskjell er vel vifte osv)

Men det som virkelig var irriterende var at det de 2 spillene som fulgte med var TYSK....100% TYSK der språket ikke kunne forandres på....med andre ord helt UBRUKELIGE for meg......kan jeg ikke kreve å få med spill som jeg faktisk kan forstå? :shrug:

Lenke til kommentar

hehe, fikk samme som Slabbedasken, TYSK Tony Hawk pro skater 03 og TYSK Medieval: Total War. Håpløst, men det var ikke på grunn av spillene jeg kjøpte kortet...

Eller er jeg enig med Ostepopp, kjøp det billigste hvis du ikke er spesielt interessert i en god bundle... de yter ca like bra, :)

Lenke til kommentar

Bundelen til mitt C3D 9500 pro var ihvertfall ikke noe å skryte av. Bryr du deg ikke om det er det vel stort sett en dritt hva du velger.

Det er mulig ting som ram-type varierer? Kortet jeg har skal ha SGRAM, som visstnok har dårligere overklokkingsegenskaper enn vanlig SDRAM.

Lenke til kommentar

hercules har jo det saa klart raaeste kortet da :woot::woot:

hercules=4400 kr paa komplett

sapphire=4000 kr paa komplett

Connect3d=3800 paa vs data

ytelsen er saa og si den samme!!

sapphire skal vaere veldig oveklokkingsvennlig

saa valget ligger ikke i ytelsen akkuratt men i pris,utsene,bundle og oveklokkingsevne hvis du skal det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...