Gå til innhold

Hva synes dere om pels?


ja eller nei?  

90 stemmer

  1. 1. hva synes dere om pels?

    • fint/kunne gått med det
      39
    • kunne aldri gått med det
      51


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har altid hatt lyst til og hive rød maling på folk med pelskåper.

 

Det er noe av det mest idiotiske virkemiddelet jeg har vært borti. Hvis noen hadde gjort det med pelskåpen min så hadde jeg ikke sluttet å gå med pels, jeg hadde kjøpt en ny, dermed blir det større idustri av pelsen fordi så mange blir ødlagt.

 

Jeg tror nok heller disse pelsmotstanderne skulle gått en litt anne vei, bli klesdesignere for så å få moten til å gå bort fra pels (dvs. finne et like bra og fint alternativ)

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Har altid hatt lyst til og hive rød maling på folk med pelskåper.

 

Det er noe av det mest idiotiske virkemiddelet jeg har vært borti. Hvis noen hadde gjort det med pelskåpen min så hadde jeg ikke sluttet å gå med pels, jeg hadde kjøpt en ny, dermed blir det større idustri av pelsen fordi så mange blir ødlagt.

 

Jeg tror nok heller disse pelsmotstanderne skulle gått en litt anne vei, bli klesdesignere for så å få moten til å gå bort fra pels (dvs. finne et like bra og fint alternativ)

 

Tjaa, noen blir kansje litt flaue og kvir seg for og gå med pels igjen, tror jeg.. Hvis dem får mye negativ oppmersomhet når dem viser seg offentlig med pels.

Men nå er vel ikke dette vanlig i norge. Men hadde glatt blitt med hvis jeg hadde fått tilbud! :)

Lenke til kommentar

Og der forsvant ALL respekt om Tabris. GTFO og skaff deg din egen mening.

 

Min egen mening? Vil du vennligst forklare meg hvem sin mening jeg nettopp kom med, om den ikke var min?

Folk som har sine egne meninger, vet hva de prater om. INGEN som vet hva de prater om generaliserer på den måten.

Lenke til kommentar

Folk som har sine egne meninger, vet hva de prater om. INGEN som vet hva de prater om generaliserer på den måten.

 

Hvis du leser overfor, så utdypte jeg hva jeg mente med utsagnet mitt. Det var ikke ment som en generalisering, men som et begrep brukt om det som vedkommende nettopp hadde sagt om seg selv.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva som er så fælt med at folk bruker pels.

Jeg har pelskåpe selv jeg, og bruker den daglig nå om vintern. Skikkelig digg pusepels, sølvrev eller noe sånt tror jeg det er.

 

Har fått masse fine tilbakemeldinger om den også. Det hender jo at en og annen kvisete feit slugge roper noe stygt, men det driter jeg i. De fleste er kvapsete feministjenter uansett, og slike hører jeg ikke på.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Nå er ikke jeg av den typen som bærer store pelskåper, men om noen hadde kastet en bøtte med maling på meg, skulle den/de personen(ene) faen meg fått lov til å betale en ny.

 

Dere må huske at pels ikke er ulovlig heller.

 

Du kunne jo bare prøvd og tvinge meg, lykke til. Hadde ikke kjøpt ny kåpe til deg. Dooh..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg skjønner ikke hva som er så fælt med at folk bruker pels.

Jeg har pelskåpe selv jeg, og bruker den daglig nå om vintern. Skikkelig digg pusepels, sølvrev eller noe sånt tror jeg det er.

 

Har fått masse fine tilbakemeldinger om den også. Det hender jo at en og annen kvisete feit slugge roper noe stygt, men det driter jeg i. De fleste er kvapsete feministjenter uansett, og slike hører jeg ikke på.

 

Og med de idiotiske utsagnene dine, beviser du din lave inteligens.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva som er så fælt med at folk bruker pels.

Jeg har pelskåpe selv jeg, og bruker den daglig nå om vintern. Skikkelig digg pusepels, sølvrev eller noe sånt tror jeg det er.

 

Har fått masse fine tilbakemeldinger om den også. Det hender jo at en og annen kvisete feit slugge roper noe stygt, men det driter jeg i. De fleste er kvapsete feministjenter uansett, og slike hører jeg ikke på.

 

Og med de idiotiske utsagnene dine, beviser du din lave inteligens.

 

Forklar, er du snill :)

Min lave intelligens klarer ikke å se sammenhengen mellom lav intelligens og mine utsagn.

Endret av MogensAlfonse
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg skjønner ikke hva som er så fælt med at folk bruker pels.

Jeg har pelskåpe selv jeg, og bruker den daglig nå om vintern. Skikkelig digg pusepels, sølvrev eller noe sånt tror jeg det er.

 

Har fått masse fine tilbakemeldinger om den også. Det hender jo at en og annen kvisete feit slugge roper noe stygt, men det driter jeg i. De fleste er kvapsete feministjenter uansett, og slike hører jeg ikke på.

 

Og med de idiotiske utsagnene dine, beviser du din lave inteligens.

 

Forklar, er du snill :)

Min lave intelligens klarer ikke å se sammenhengen mellom lav intelligens og mine utsagn.

 

Nettopp..

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva som er så fælt med at folk bruker pels.

Jeg har pelskåpe selv jeg, og bruker den daglig nå om vintern. Skikkelig digg pusepels, sølvrev eller noe sånt tror jeg det er.

 

Har fått masse fine tilbakemeldinger om den også. Det hender jo at en og annen kvisete feit slugge roper noe stygt, men det driter jeg i. De fleste er kvapsete feministjenter uansett, og slike hører jeg ikke på.

 

Og med de idiotiske utsagnene dine, beviser du din lave inteligens.

 

Forklar, er du snill :)

Min lave intelligens klarer ikke å se sammenhengen mellom lav intelligens og mine utsagn.

 

Nettopp..

 

Men, seriøst. Forklar hvordan du kan trekke ut min intelligens ut i fra mine tidligere utsagn.

Jeg venter i spenning, veslemor :)

Lenke til kommentar

[quote name='Gypsy' date='27. februar 2010 - 17:53'

Du kunne jo bare prøvd og tvinge meg, lykke til. Hadde ikke kjøpt ny kåpe til deg. Dooh..

 

 

 

Det er noe som heter lover og regler i et land som Norge, jeg vet ikke om du har hørt om det jeg? Eventuelt så stiller jeg med balltre om noen trenger assistanse.

 

(mongoforum som kopierer det jeg skriver og putter det inn i quoten i stedet for det som skal stå der -_-)

Endret av multisync
Lenke til kommentar

[quote name='Gypsy' date='27. februar 2010 - 17:53'

Du kunne jo bare prøvd og tvinge meg, lykke til. Hadde ikke kjøpt ny kåpe til deg. Dooh..

 

Det er noe som heter lover og regler i et land som Norge, jeg vet ikke om du har hørt om det jeg? Eventuelt så stiller jeg med balltre om noen trenger assistanse.

 

Og siden det finnes lover og regler i et land som Norge kommer du ikke langt med balltre før du blir straffet, hihi.

Sense, you make none.

Lenke til kommentar
Og siden det finnes lover og regler i et land som Norge kommer du ikke langt med balltre før du blir straffet, hihi.

Sense, you make none.

 

Nå har du misforstått. Du er ikke trygg bare fordi vi har lover, jeg rekker å slå deg ned, flå deg, for så å dra hjem med det nye skinnet mitt før purken i det hele tatt hører om saken.

Lenke til kommentar

Du kunne jo bare prøvd og tvinge meg, lykke til. Hadde ikke kjøpt ny kåpe til deg. Dooh..

 

Tror du jeg ville sagt til deg "Hei, du din pelsnazi. Kjøp en ny kåpe til meg". Nei du, jeg hadde nok gått rettens vei, hvor du foruten å tape, ville blitt i dømt saksomkostninger.

 

Da har du for det første, en større utgift enn hva du hadde regnet med enn da du tenkte, "Som den idioten jeg er, så ville det jo vært morsomt å kaste maling på noen".

 

For det andre, ville en ny pels betydd mere penger inn i kassa til pelsnæringen som DU sterkt er imot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...