Tortuga Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg flyttet nylig xboxen opp på rommet mitt, og fant fort ut at jeg måtte kjøpe en ekstra kabel til xboxen slik at jeg kunne koble den inn i VGA ingangen på skjermen. Jeg kjøpte da http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360vgahdcable/ Med i den pakken følger det en switch som du kan plugge den røde og hvite (lyd) ledningen inn i, slik at du får dem ut i en standar minijack. Denne plugget jeg så i pcen. Med andre ord, så har jeg bildet opp på skjermen, og lyden stående i "linje inn" på hovedkortet. Jeg fant fort ut at dette ikke fungerte, da jeg ikke klarte og få noe som helst av lyd fra xboxen ut av mitt Logitech G35 headset. Jeg tenkte da at jeg kanskje måtte ha et høytallersett som jeg kunne plugge i "linje ut" for å få lyd. Som følger av dette stakk jeg nedom butikken og kjøpte meg et "Creative Inspire T3130" ( http://uk.store.creative.com/products/product.aspx?catid=4&pid=18732 ). Dette satte jeg så opp, og plugget det inn i "linje ut" på hovedkortet. Jeg får nå fin lyd ut ifra pcen, men det kommer fortsatt ingen lyd når jeg bruker xboxen. Med andre ord. Xboxen er koblet med bildet til skjermen, og lyden inn i pcens "linje inn" Creative t3130 er koblet til Pc'ens "linje ut". Jeg har plugget ut alt av headset. Så hvorfor får jeg da ikke lyd ut av høytalerne når jeg bruker xboxen? Om det er noen som kan svare på dette, eller vet hvordan jeg skal fikse det slik at det faktisk funker, så hadde jeg vært evig taknemlig. Den eneste "fiksen" jeg har klart og fikle meg fram til er og koble xboxen inn i "mic inn" for så og kjøre opp Teamspeak sitt "voice test" program. Da fikk jeg faktisk lyden ut fra høytalerne, men det høres helt forferdelig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå