Demonican Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Heisann! Kjøpte nylig en SSD harddisk til pcen, og måtte da installere windows på nytt, etter at dette ble gjort oppdaterte jeg drivere og slikt som vanlig. Problemet kom først nå, skal spille et spill som heter Hearts of Iron, men det klikker ved oppstart... Da jeg fortsatt har den gamle partisjonen kan jeg gå inn via den og spille der, men det blir litt for tungvindt å måtte restarte pcen hver gang jeg vil spille akkurat dette spillet. Noen som vet om en måte å sjekke forskjeller, enten i settings eller noe annet slik at jeg kan sammenligne hva som er forskjellig mellom partisjonene? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Reinstaller spillet. Lenke til kommentar
Demonican Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Glemte å nevne det, har gjort dette mange ganger allerede... Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Har du nyeste drivere til ditt skjermkort? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hearts of Iron må du huske og patche, buggy-bugg-bugg :-) Lenke til kommentar
Demonican Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Hei igjen! Fikk det til nå, merkelige greier, måtte ta mappene som inneholdt introfilmene, og musikken og endre navnet på de, så gikk det helt knirkefritt. Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 jeg har også et problem med windows 7, jeg får ikke installert Call of Duty 2 Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 jeg får isntallert cod2, men det går ikke å spille det ingame, det bare fryser totalt. Noen peiling noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå