Gå til innhold

God of War 3 ute nå, diskuter!

archongamer

Anbefalte innlegg

I C. Challenge Mode var barnemat. Slet kun med en, men etter noen forsøk, fant jeg teknikken.

Liker egentlig ikke gå igjennom spilet to ganger på rappen jeg heller, men bestemt meg for å gjøre det. Spille på easy, er easy etter å ha spilt seg gjennom på Titan.

Lurer på om jeg kommer til å prøve meg på Chaos? For jo ingenting for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns også challengene var enkle på dette iforhold til feks gow2. Spilte på Titan første gangen. Har nå kommet litt forbi Hercules på Chaos. Er en god del verre på chaos enn titan kan jeg si.

Anbefaler folk å teste ut chaos. Se om dere klarer Poseidon i starten.

Lenke til kommentar

tok challengemode i dag... såg akkurat en video hvor godly posessions var.. gikk glipp av 3 stk viser det seg, PAAAAAAAAAAAIN i spille spillet igjen for å finne dem :(

Får utsette det noen måneder tenker jeg, off to Final Fantasy 13 og daemons souls :)

Lenke til kommentar

pushover og pushover, tror jeg døde rett over 100 ganger :p Men god of war er vel ikke min sterkeste side :)

100 ganger er egentlig ikke så dårlig. Hadde sikkert noe i nærheten inkludert sistebossen, men det var egentlig den eneste kampen jeg hadde problemer med. Tok de fleste bossene på første forsøk, men noen kamper var jo ganske harde, særlig mot slutten. Også de der flygegreiene kan være en pain-in-the-ass.

Lenke til kommentar

jau.... jeg sleit noe hinsides med den skorpionen.. når det først løsnet så banket jeg han, men gud bedre det tok tid :)

Føler det er veldig tilfeldig hva folk sliter med.. den trehodede hunden folk klaget sånn på tok jeg på 4-5 forsøk relativt enkelt.. KOmmer veldig an på spillestilen.

Lenke til kommentar

jau.... jeg sleit noe hinsides med den skorpionen.. når det først løsnet så banket jeg han, men gud bedre det tok tid :)

Føler det er veldig tilfeldig hva folk sliter med.. den trehodede hunden folk klaget sånn på tok jeg på 4-5 forsøk relativt enkelt.. KOmmer veldig an på spillestilen.

Tror cerberus/satyr-kampen er langt verre på chaos. Tok den på noen få forsøk jeg også. Skorpius og sistebossen var nok de jeg slet mest med, ja.

Lenke til kommentar

Fikk endelig platinum idag :D

Til dere som har fått det samme

Noen av dere som vet hva WWW.SPARTANSSTANDTALL.COM betyr for no? Jeg ser bare regn, går ikke ann å trykke på noe. Hmm... mystisk

Endret av Ky_kun
Lenke til kommentar

Der var platinumen i boks. Skammelig lett, men det er da ikke jeg som har laga trophyene. Skulle i det minste vært obligatorisk å fullføre chaos mode, titan mode var jo ren pushover.

Har du prøvd deg på Chaos da? Er litt mer utfordring der gitt. Er ferdig med labyrinten, resten blir etter påskeferien.

Lenke til kommentar

Der var platinumen i boks. Skammelig lett, men det er da ikke jeg som har laga trophyene. Skulle i det minste vært obligatorisk å fullføre chaos mode, titan mode var jo ren pushover.

Har du prøvd deg på Chaos da? Er litt mer utfordring der gitt. Er ferdig med labyrinten, resten blir etter påskeferien.

Nei, men har fullført de foregående spillene på very hard.

Lenke til kommentar

For min del har jeg sittet høy på pæra over hvor enkelt alt gikk på Titan helt fram til denne trehodede hunden og Satyr. Der har jeg sittet noen timer og forsøkt nå og trur jeg har funnet beste måten å ta den på, nå gjenstår bare gjennomføringen.

Var sen med å skaffe spillet, men damn dette er episke greier :D

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Hund/satyr-fighten for min del

jeg hadde full mana og rage på hunden og da var det egentlig grei skuring.. hopp og dans og bruk buen helt til første satyren spawner.. tror jeg brukte litt mana da for å komme til siste stage kjapt -> begge satyrene spawner, slakt alt med rage of sparta eller hva det heter, fokuser på satyrene først siden hunden er kjempelett å ta når han er alene.

Det eneste jeg gjorde i starten var å sparke hunder og bruke buen, når det sitter så mister du ikke HP hele fighten.. feigt men pytt pytt :)

Lenke til kommentar

Hund/satyr-fighten for min del

jeg hadde full mana og rage på hunden og da var det egentlig grei skuring.. hopp og dans og bruk buen helt til første satyren spawner.. tror jeg brukte litt mana da for å komme til siste stage kjapt -> begge satyrene spawner, slakt alt med rage of sparta eller hva det heter, fokuser på satyrene først siden hunden er kjempelett å ta når han er alene.

Det eneste jeg gjorde i starten var å sparke hunder og bruke buen, når det sitter så mister du ikke HP hele fighten.. feigt men pytt pytt :)

Da er det samme metode jeg kom frem til at jeg burde bruke i går også, så regner med at den bør gå rimelig greit på noen forsøk til i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...