Gå til innhold

God of War 3 ute nå, diskuter!

archongamer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanonspill så langt, eneste som irriterer meg litt er at stemmen ikke passer til Kratos.

Personlig syns jeg den passer godt ;)

Støttes! Jeg har ofte tenkt at stemmeskuespilleren har gjort en fantastisk jobb gjennom samtlige fire spill. Stemmen er kraftisk og oser av brutalitet, og passer Kratos perfekt.

Lenke til kommentar

Synes absolutt det er en fryd å spille dette spillet på Titan (hard).

GoW 1+2 snakk:

Jeg klarte aldri det første God of War på very hard. Ares, når man sloss mot sine egne kloner har jeg sikkert prøvdt 100 ganger uten å lykkes.

God of War 2 gikk derimot greit.

GoW 3 snakk (mot slutten):

Sloss for øyeblikket mot Zevs. En rimelig hard kamp, men begynner å få kontroll på han. Første delen går (etter mange forsøk) greit, men har enda ikke tatt han etter du har lempet han i veggen, men jeg er nok rimelig nermt.

Tror ikke det er vits i å prøve på Chaos. Jeg er overbevist om at jeg aldri vil komme meg videre fra de plassene jeg slet på i Titan mode.

Hvilke ting tenker du på? Enkelte ting har nok vært litt slitsomt, men så snart man får kontroll på hvilke teknikker man bruker så går det meste greit til slutt... till slutt. sukk. :p

Lenke til kommentar

Tror ikke det er vits i å prøve på Chaos. Jeg er overbevist om at jeg aldri vil komme meg videre fra de plassene jeg slet på i Titan mode.

Hvilke ting tenker du på? Enkelte ting har nok vært litt slitsomt, men så snart man får kontroll på hvilke teknikker man bruker så går det meste greit til slutt... till slutt. sukk. :p

Var tre plasser jeg strevde. Den første plassen jeg satte meg fast var mot Hades. Den andre var mot den trehodete hunden du møter etter å ha løst labyrinten. Hehe, har lest at flere har slitt mot den :p Til slutt slet jeg mot Zeus. Jeg klarte den første delen greit. Men den siste delen føltes en god stund helt umulig :p

Jeg er enig i det du sier at om en må spille frem til man finner teknikker som funker. Tror allikevel ikke jeg skal begi meg ut på Chaos. Vet ikke om jeg har tolmodighet til det :p Frister heller ikke med tanke på at en ikke får belønning for det. En får ikke en gang trophy for det!

Jeg leser at flere gikk gjennom spillet på Medium først, for å så runde det på Titan etterpå. Jeg gjorde det motsatt. Tenkte det kunne være gøy å runde det en gang bare for morro skyld. En runde hvor jeg kan sitte tilbakelent uten de alt for store utfordringene liksom. Må si jeg ble overrasket over hvor lett alt var på Normal! I løpet av de drøye sju timene det tok å runde spillet døde jeg seks ganger. Samtilige var unødvendige fall som lett kunne vært ungått. Jeg er overbevist om at det ikke er veldig vanskelig å runde spillet på Normal uten å dø en eneste gang. Var uansett herlig å kunne gå lett videre fra plasser hvor jeg sto fast i nermere 45 minutter sist gang :p

Lenke til kommentar

Kratos er hvit, stemmen er afroamerikansk. Komplett kræsj.

La oss nå ikke kopiere rasekonseptene til amerikanerne. Da ender vi opp med caucasian, black, asian og latin. Patetisk, ikke sant?

Edit: Også greide en idiot på GameFAQs-forumet å spørre: Is Kratos white, black or mexican? :wallbash:

Endret av Only Chaos
Lenke til kommentar

Kjipt at man ikke kan velge acts, må liksom spilel gjennom spillet for å gjøre en liten ting angående trophies.

La oss si du misser En hidden crate gjennom hele spillet- da må d starte på nytt.

nei.. for det er 4-5 ekstra crates av hver så skal du bomme på den må du gå med skylapper på :) Men ja ser poenget ditt :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

har ikke spillt på en uke, men tok Titan, labyrinten og alt småplukket på første gjennomspilling.

Mangler Challenge mode, finne alle sånne items, tror jeg mangler 5-6 stk faktisk :(

jo også mangler jeg x1000 komboen..

Liker ikke å spille gjennom samme spill to ganger på rappen, hvertfall ikke nå som jeg har så mye bra å spille på, men påsken er lang, får se om min første platinum blir i god of war :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...