praystation Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Oppmed motet folkens. Jeg fikk spillet i dag fra Elkøp Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Du er sikkert den eneste da Har fortsatt ikke fått det. Glad jeg gikk ut og kjøpte spillet på fredagen Runda spillet i går, kunne ikke legge fra meg kontrollen. Utrolig bra spill, er egentlig ikke så fornøyd med slutten, men den duger. Endret 22. mars 2010 av Ky_kun Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Runda spillet i går, kunne ikke legge fra meg kontrollen. Utrolig bra spill, er egentlig ikke så fornøyd med slutten, men den duger. Jeg er fornøyd med spillet og opplevelsen jeg fikk. Sitter allikevel med en tomhetsfølelse i etterkant. "Var det alt" liksom. Tror det har litt å si med de enorme forventningene jeg hadde til spillet på forhånd. Jeg vil ikke si at det skuffet, langt der ifra, men jeg hadde kanskje håpet på litt mer. Er vanskelig å sette ord på hva jeg synes. Samtidig som jeg hadde håpet på mer har jeg jo fått utrolig mange øyeblikk der jeg får frysningen og bare sitter og måper over det som skjer på skjermen, samtidig som jeg nynner intenst til musikken i bakgrunnen Endret 22. mars 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
mkon Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Selv det er et brutalt voldelig spill, så er atmosfæren med lyd og musikk enormt bra. Skjelden jeg har fått god steming av et slikt type spill, men god of war serien er kanon! Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 mitt kom også fra elkjøp i dag, men lur som jeg var, så kjøpte jeg det på elkjøp på release også, siden det ikke kom i postkassa.. så da er det bare å vidreselge det til en på jobben spillet er helt konge, og kratos er jo så tøff, en skikkelig heltefigur :!: Lenke til kommentar
mrmee Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Ikke bare Elkjøp som er treige. Har ikke fått mitt eksemplar fra absoluttspill heller. Står fremdeles som forhåndsbestilling og ikke på lager på deres sider. De svarer heller ikke på mail Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Der var vist spillet komt fra elkjøp. Men faen meg siste gang det handles derfra vertfall. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Ikke bare Elkjøp som er treige. Har ikke fått mitt eksemplar fra absoluttspill heller. Står fremdeles som forhåndsbestilling og ikke på lager på deres sider. De svarer heller ikke på mail Var sånn når jeg forhåndsbestilte B:BC2 fra dem også, da hadde de ikke fått det fra levrandøren på grunn av en de hadde fått for få spill å sende ut til sine kunder igjen. Svarte heller ikke på den første mailen som jeg sendte, fikk det svaret på den andre. Syntes det var litt merkelig siden jeg til tider har fått svar fra dem på de merkeligste tider på døgnet før, også lørdag og søndag. Lenke til kommentar
mrmee Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Var sånn når jeg forhåndsbestilte B:BC2 fra dem også, da hadde de ikke fått det fra levrandøren på grunn av en de hadde fått for få spill å sende ut til sine kunder igjen. Svarte heller ikke på den første mailen som jeg sendte, fikk det svaret på den andre. Syntes det var litt merkelig siden jeg til tider har fått svar fra dem på de merkeligste tider på døgnet før, også lørdag og søndag. Ja samme her. Aldri hatt problem med de tidligere. Men både med Final Fantasy 13 og dette har det blitt forsinkelser, null kommunikasjon og utrolig lang svartid på mail (om svar i det hele tatt). utrolig synd, for de var en knallbutikk tidligere Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Eg e den eneste som isje har fått spillet fra ekjøp idag? Lenke til kommentar
Trusselvurdering Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Fremdeles ikke fått det, men gjør meg ikke så veldig. Hadde ikke giddet å spille det før påskeferien neste uke uansett. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) ausura, du er ikke den eneste. Får sikkert det imorgen om de fleste har fått det idag. Runda spillet i går, kunne ikke legge fra meg kontrollen. Utrolig bra spill, er egentlig ikke så fornøyd med slutten, men den duger. Jeg er fornøyd med spillet og opplevelsen jeg fikk. Sitter allikevel med en tomhetsfølelse i etterkant. "Var det alt" liksom. Tror det har litt å si med de enorme forventningene jeg hadde til spillet på forhånd. Jeg vil ikke si at det skuffet, langt der ifra, men jeg hadde kanskje håpet på litt mer. Er vanskelig å sette ord på hva jeg synes. Samtidig som jeg hadde håpet på mer har jeg jo fått utrolig mange øyeblikk der jeg får frysningen og bare sitter og måper over det som skjer på skjermen, samtidig som jeg nynner intenst til musikken i bakgrunnen Ja, utrolig bra stemning. Har du ordentlig anlegg er dette orgasme. Skal si at det er en verdig slutt, men skulle ha vært mer ja. Runda første gang på Titan mode, tror ikke jeg tar Chaos mode, er bare koas det ... Noen av dere som har lagt merke til at PS3 jobber som bare det med dette spillet? Min 60GB Phat PS3 bråker som bare det, men heldigvis overskyes av surrounden. Endret 22. mars 2010 av Ky_kun Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) ausura, du er ikke den eneste. Får sikkert det imorgen om de fleste har fått det idag. Runda spillet i går, kunne ikke legge fra meg kontrollen. Utrolig bra spill, er egentlig ikke så fornøyd med slutten, men den duger. Jeg er fornøyd med spillet og opplevelsen jeg fikk. Sitter allikevel med en tomhetsfølelse i etterkant. "Var det alt" liksom. Tror det har litt å si med de enorme forventningene jeg hadde til spillet på forhånd. Jeg vil ikke si at det skuffet, langt der ifra, men jeg hadde kanskje håpet på litt mer. Er vanskelig å sette ord på hva jeg synes. Samtidig som jeg hadde håpet på mer har jeg jo fått utrolig mange øyeblikk der jeg får frysningen og bare sitter og måper over det som skjer på skjermen, samtidig som jeg nynner intenst til musikken i bakgrunnen Ja, utrolig bra stemning. Har du ordentlig anlegg er dette orgasme. Skal si at det er en verdig slutt, men skulle ha vært mer ja. Runda første gang på Titan mode, tror ikke jeg tar Chaos mode, er bare koas det ... Noen av dere som har lagt merke til at PS3 jobber som bare det med dette spillet? Min 60GB Phat PS3 bråker som bare det, men heldigvis overskyes av surrounden. Tror ikke det er vits i å prøve på Chaos. Jeg er overbevist om at jeg aldri vil komme meg videre fra de plassene jeg slet på i Titan mode. Jeg merket også at min 60Gb slet. Nå skal det sies at 60Gb versjonen alltid lager litt støy. Jeg merket det best da spillet loadet mellom forskjellige scener. Var et par ganger jeg var redd for at PSen hadde frøset. Heldigvis ble det aldri en realitet. Og til å være et spill med så mye handling på en gang må jeg si at jeg er imponert over hvor lite loading tid det er. Det må garrantert være vanvittig mye informasjon som skal leses på en gang! Ikke var det noe installasjon i begynnelsen heller Endret 22. mars 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Urk, fortsatt ingenting fra Gamezone. Spillet ble visstnok sendt på forrige mandag, så det er vel Posten som sliter. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Urk, fortsatt ingenting fra Gamezone. Spillet ble visstnok sendt på forrige mandag, så det er vel Posten som sliter. hørtes merkelig ut ja.. de sendte det mandag og jeg mottok det tirsdag. Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Whoo fikk spillet fra elkjøp i dag:D Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Whoo fikk spillet fra elkjøp i dag:D Da håper jeg du ikke forventet å få det onsdagen som var Ble ferdig i går kveld, du har noe å glede deg til. Lenke til kommentar
fei Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hmm. Bestilte på Elkjøp selv og fikk det ikke idag heller. Tror nesten det er blitt rappa. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Kjøpte det for 399 i går på Elkjøp. Helt sinnsykt bra spill, du hopper rett inn i det hele! Spiller mot Hades akkurat nå på Titan didifficulty fficully (starta på det). Sinnsykt vanskelig etter som man tåler så lite og jeg har lite liv. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 http://www.spill.no/default.aspx?section=artikkel&id=434 Kan være noe av grunnen til at folk ikke får spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå