nKyb Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 De sender faktisk det med B-post, tror jeg, ellers hadde det ikke vært forsinkelse. De skylder på mye rart i det siste. Først at de sender fra et lager i Sverige også nå får vi Posten terminalen. Jeg fikk Final Fantasy XIII fra VGP to dager etter lanseringen i Norge og det kaller jeg imponerende levering. Er det noen her som har fått spillet fra Elkjøp i det hele tatt? Om noen har fått det så har vi muligens klaget til feil selskap og heller retter mot Posten. Ja, spillet er helt konge. Bra grafikk og lyd (har surround anlegg ) og ikke minst en uødelagt gameplaysystem som du er vant til. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Ikke noe idag heller, ringte igår og klaga, tror faktisk elkjøp sender spill med b-post og ikke a-post, siste gang jeg kjøper online spill derfra ihvertfall, hva syns dere som faktisk har mottat spillet om spillet selv hehe? Jeg bestilte mitt fra nett hos elkjøp. Da spillet ikke dukket opp på release dag dro jeg til elkjøp butikk og kjøpte der. Selv om jeg fikk mail om at spillet var sendt den 12/3 har det ikke dukket opp enda. Sendte klagemail til elkjøp og fikk 50kr i kompensasjon for unødig styr og tap av frakt. Spillet som kommer i posten leverer jeg inn hos elkjøp igjen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Eg fikk ikkje tilbud om kompensasjon på frakt og slikt når eg sendte dem en mail om det. Sa eg vill ha det og. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Eg fikk ikkje tilbud om kompensasjon på frakt og slikt når eg sendte dem en mail om det. Sa eg vill ha det og. Bare send mail og kjeft. Jeg fikk det etter bare en mail. En kompis av meg måtte si at jeg fikk for at han skulle få det. Er vist forskjell på hvem man treffer. Vurderer nesten å samle inn liste på folk som ikke har fått det for å sende de slik at de kanskje kan forbedre rutinene. Vi skal ikke ta skade av at de har lager i sverige. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg har ikke fått spillet! Bestilte det i begynnelsen av mars, de trakk penger fra kontoen samme dag, sendte ut mail om at spillet var på vei 12.03.10, sente mail til dem torsag og sa at spillet forrsatt ikke var kommet, de svarte at spillet var sendt på onsdag, men lørdag var fortsatt ingenting i postkassa. Makan til drittbutikk. Og jeg som så frem til en behagelig søndag forav tv'n med Kratos og blod. Blir nok siste gang med forhåndsbestilling fra Elkjøp gitt. Sist bommet de kraftig på Heavy Rain, og nå dette... To av to spill forsinket, det er ikke spesielt imponerende. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg har ikke fått spillet! Bestilte det i begynnelsen av mars, de trakk penger fra kontoen samme dag, sendte ut mail om at spillet var på vei 12.03.10, sente mail til dem torsag og sa at spillet forrsatt ikke var kommet, de svarte at spillet var sendt på onsdag, men lørdag var fortsatt ingenting i postkassa. Makan til drittbutikk. Og jeg som så frem til en behagelig søndag forav tv'n med Kratos og blod. Blir nok siste gang med forhåndsbestilling fra Elkjøp gitt. Sist bommet de kraftig på Heavy Rain, og nå dette... To av to spill forsinket, det er ikke spesielt imponerende. Jeg hadde også problemer med Heavy Rain fra elkjøp. Hadde også problemer med BioShock 2 som ble over to uker forsinket. Jeg tok dermed ikke sjansen på Elkjøp denne gangen. Det er vel lett for elkjøp på skylde på posten, men det virker alt annet enn tilfeldig at så mange får problemer med såpass mange spill. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Begynner og lure på om Elkøp bruker et egent frakt system, hest og kjerre kansje? Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) med hest og kjerre ville vi hatt det allerede må isåfall være snakk om en som fyllekjører i elektrisk rullestol som er tom for strøm men hadde vært artig og hørt hva posten mener om at elkjøp legger all skyld på dem, med tanke på at posten har jo fint klart å levere for andre nettbutikker til rett tid(og tilogmed litt før tida og) Endret 21. mars 2010 av tanngarden Lenke til kommentar
mkon Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Snart endre navn poå tråden til, vi som ikke har fått gow3 Syns spillet er konge ihvertfall, grafikken er sweet. Noen av killsa er rimelig brutalt, bare renner blod av kratos hele tia Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 spillet er som anmeldelsene sier helt hinsides alt av actionspill.. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Runda spillet nå, eneste jeg egentlig har orket å runde på PS3 siden Uncharted 2. Kvalitetsmessig stiller det i samme klasse. Fantastisk opplevelse, akkurat passe vanskelig, perfekt balanse mellom action og nivå på puzzles så man ikke går lei. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Er det mulig å få fatt i making of-dokumentaren uten å kjøpe samlepakken/pandora-greia? Lenke til kommentar
anibanani Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 har også bestillt fra Elkjøp, og har heller ikke fått noe spill Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Vurderer sterkt å kjøpe Bundle pakken med GOW. Pr i dag har jeg ingenting å spille på, xboxen tok kvelden å jeg fikk ikke det på garanti så da blir det Ps3 på meg Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Står fast på det brettet hvor Kratos knerter Hera(?) Så skal man jo bruke vannet til å fylle noen store kopper/pokaler for at ting skal holde seg på plass. Men er på den siste koppen men ser ikke hvordan jeg skal få vannet opp i den Edit: Starter å bli litt sliten i hue nå, så en bedre forklaring kan komme senere Edit 2: Fant løsningen... Endret 21. mars 2010 av Manx Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 gud bedre labyrinten er vanskelig på Titan... skulle kanskje spillt Normal på første gjennomspilling likevel Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) gud bedre labyrinten er vanskelig på Titan... skulle kanskje spillt Normal på første gjennomspilling likevel Selv slet jeg ikke med labyrinten på titan, den gikk forholdsvis greit. Var imidlertid andre plasser jeg slet så til de grader. Totalt sett tror jeg det var tre plasser som jeg sikkert brukte 30-40 forsøk på for å komme videre. Man blir bare så utrolig frustrert når man ikke kommer videre. Til tider var jeg på grensen til fortvilet. Spesiellt ettersom det var uaktuellt å senke vanskelighetsgraden Er uansett vel verdt slitet når man i etterkant kan sitte igjen med godfølelsen over å ha rundet spillet på Titan Endret 22. mars 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Fatter ikke att det er mulig å bestille i fra Elkjøp selv om de er billigere så er det gang på gang bevist att de ikke klarer å levere spillene til releasedatoen og en del skylder på posten, men hvordan i huleste klarer de andre nettbutikkene (cdon feks) å klare å få fram produktet til kunden på lanseringsdatoen ? Selv fikk jeg dette kongespillet på releasedatoen mens enn venn av meg enda ikke har fått det og dere kan jo gjette hvor han har bestilt det fra Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Ja det e jevla merkelig som dere sier at de andre butikkene kan levere, men isje elkjøp. Så vi får se om eg har det i postkassen i dag. Endret 22. mars 2010 av ausura Lenke til kommentar
Perre Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Ikke noe spill fra Elkjøp i dag heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå