Gå til innhold

God of War 3 ute nå, diskuter!

archongamer

Anbefalte innlegg

når skal dere skjønne at elkjøp IKKE sender pakken når den står markert som "sendt".. Den markeres som sendt så fort de har fått den på lager og pakket den.

Slik er det hver eneste gang med elkjøp, hadde spillet vært sendt på fredag hadde dere alle hatt det.

Jeg bestillte spillet på lørdag kveld, det ble sendt i går, og jeg fikk det i postkassen i dag :)

ikke nok med det; tullebukkene på elkjøp sender spillet som pakkepost så du må pikade meg på posten for å hente det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

når skal dere skjønne at elkjøp IKKE sender pakken når den står markert som "sendt".. Den markeres som sendt så fort de har fått den på lager og pakket den.

Slik er det hver eneste gang med elkjøp, hadde spillet vært sendt på fredag hadde dere alle hatt det.

Jeg bestillte spillet på lørdag kveld, det ble sendt i går, og jeg fikk det i postkassen i dag :)

ikke nok med det; tullebukkene på elkjøp sender spillet som pakkepost så du må pikade meg på posten for å hente det.

Stemmer nok det du sier her ja.

Det siste du sier om at de sender det som pakkepost er jeg helt enig i er idiotisk, hvorfor ikke bare sende det som brevpost? Koster mindre enn hva pakkepost gjør, samt at det vanligvis tar kortere tid og man trenger ikke å dra på postkontoret for å hente den.

Men å huske at Elkjøp sendte spill o.l. som brevpost før, noen som kan bekrefte det?

Lenke til kommentar

Dem sender da så det havner i postkassen? En venn kjøpte FF 13 der og han fikk det rett i postkassa. Riktignok en uke etter dem sa det var sendt.

Har bestilt 3 spill fra Elkjøp de siste 2 ukene, og alle sammen har jeg hentet på postkontoret.. :hmm:

Lenke til kommentar

Har også fått melding om at pakke ble sendt på fredag, men fortsatt ikke mottatt spillet. Veldig irriterende.

Bestilte også Heavy Rain fra Elkjøp, og det måtte jeg hente på postkontoret, og i tillegg mange dager etter release pga leveringsproblemer hos Elkjøp.

De er ikke direkete superraske med leveringen i den sjappa (selv om release er idag, skulle jeg gjerne hatt det igår..)

Får håpe det dukker opp idag da, og helst i postkassa

Lenke til kommentar

Søren, har ikke fått det enda. Dette er vel siste gang jeg bestiller fra elkjøp.no til noen enten får spillet i tide eller før selve releasedagen. Siste spill jeg fikk på lanseringsdagen var Tekken 6. Etter den tid har jeg bare fått varer to til det uendelige dager. Dette er for dårlig av dem. Jeg har enda ikke fått Heavy Rain enda og det har gått nesten en måneds tid.

Lenke til kommentar

Haha, jeg har lært leksa mi. Venter fortsatt på Heavy Rain som jeg kunne ha kjøpt i butikken for samme pris uten frakt. Enten det er den nye Posten terminalen som er treig med de nye systemene de har eller så er det bare elkjøp som absolutt må ha lageret deres i Sverige som gjør ting enda verre.

Lurer om lefdal er verre. Skal prøve der en gang så for vi se.

Lenke til kommentar

lesson learned,dont preorder games on expert;)

kjöpte det igår og har kicka assen til hades og fått oppgradert til lvl 2 blades of exile,men hvorfor har bytta navnet fra blades of chaos til exile.har fått oppgradert magic,hp og den guletingen:p.Fikk ikke samme avhengighets faktoren når jeg spiller gow3,ble mer avhengig når jeg spilte FF13.

Lenke til kommentar

Kjipt for dere som har bestilt Heavy Rain for såpass lenge siden. Jeg bestilte Killzone 2, Heavy Rain og God of War III samtidig. Tok to dager fra mailen kom om at pakken var sendt til den var framme. Tok litt lenger tid med God of War III, men fikk det tidligere i dag :p

Lenke til kommentar

Nei, jeg fikk intet idag. Sendt på fredag liksom. Det verste er at når vi får spillet blir vi alle glade og fornøyde og lar Elkjøp slippe unna med dette.

Nå er det vel strengt tatt posten som burde få klagne her. Men på andre siden så er ikke posten så treg, ikke på sitt verste, elkjøp kan ikke ha sendt den dagen de påstår.

Lenke til kommentar

kjöpte det igår og har kicka assen til hades og fått oppgradert til lvl 2 blades of exile,men hvorfor har bytta navnet fra blades of chaos til exile.har fått oppgradert magic,hp og den guletingen:p.Fikk ikke samme avhengighets faktoren når jeg spiller gow3,ble mer avhengig når jeg spilte FF13.

Drit i å lang ut spoilere! Er en grunn til at det finnes spoilertags.

Lenke til kommentar

Haha, jeg har lært leksa mi. Venter fortsatt på Heavy Rain som jeg kunne ha kjøpt i butikken for samme pris uten frakt. Enten det er den nye Posten terminalen som er treig med de nye systemene de har eller så er det bare elkjøp som absolutt må ha lageret deres i Sverige som gjør ting enda verre.

Lurer om lefdal er verre. Skal prøve der en gang så for vi se.

leftdal er nøyaktig det samme.. dere må sende klagemail, det gjør jeg hver gang jeg bestiller fra elkjøp :D

Lenke til kommentar

Drit i å lang ut spoilere! Er en grunn til at det finnes spoilertags.

Hvor er det spoiler(e) i innlegget hans?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...