archongamer Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Da ligger en demo av God of War 3 ute på europeisk PS Store. Demoen er på 2,6 Gb og er samme som ble vist på E3 i fjor Edit: 17/3 Da er spillet ute og man kan diskutere hva man synes, få hjelp om man står fast osv.. Endret 17. mars 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Typisk at jeg valgte å la PS3-en bli igjen hjemme når jeg dro på vinterferie. Får vel teste ut på mandag da. Lenge siden jeg har gledet meg så mye til et spill så jeg håper demoen klarer å korte ned ventetiden littegrann ihvertfall. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Ble ikke spesielt imponert over grafikken i demoen, men fullversjonen har rimelig store forbedringer både når det gjelder detaljer, lys, framerate etc: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-godofwariii-demo-vs-retail-blog-entry Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Nå var jo koden til demoen over et år gammel, så at det er forbedringer i sluttversionen er nokså opplagt. Men man får jo godfølelsen, og jeg har noen venner som alt har fått kloa i spillet og de er helt overbegesitret over hvor bra det er. Klarer knapt å vente til det blir min tur.. Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Ble ikke spesielt imponert over grafikken i demoen, men fullversjonen har rimelig store forbedringer både når det gjelder detaljer, lys, framerate etc: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-godofwariii-demo-vs-retail-blog-entry Jeg har spilt fullversjonen og grafikken er ganske mye bedre, det er uten tvil noe av det nydeligste jeg har sett i et spill noen gang. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 og hvordan kan du ha gjort det når gow3 ikke har kommet ut ennna? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 og hvordan kan du ha gjort det når gow3 ikke har kommet ut ennna? Det er alt mange annmelder kopier ute, og noen har kanskje gode venner i Sony osv. Alltid noen heldige som får tak i spill en stund før oss andre. Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 og hvordan kan du ha gjort det når gow3 ikke har kommet ut ennna? Jeg var på preview på Prinsen Kino i Trondheim hvor vi fikk spille GoW3 på kinoskjermen og på 4 spillestasjoner. Lenke til kommentar
Eboh Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 jeg forhåndsbestilte god of war fra spaceworld for noen dager siden, så fikk jeg det i går Veldig bra spill, anbefaler det sterkt Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 faen jeg misunner deg for det:p.hehe Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Mitt ble sendt fra elkjøp på fredag som var! Har det vell om få dager da Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Mitt ble sendt fra elkjøp på fredag som var! Har det vell om få dager da Samme her. Fikk du sporingsnummer? Jeg fikk, men greier ikke å åpne det eller finnne hvor jeg skal inputer nummerene hen ... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Nei ikkje noe sporingsnummer. Viss du tenker på sendingsnummeret så kan man ikkje spore pakken med det. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Noen som fikk fra Elkjøp idag? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Er det i morgen spillet slippes i butikkene? Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) jeg har ikke fått fra elkjøp i dag, ble sendt fredag morgen, så hadde håpt det dukka opp i går, men det skjedde ikke, og ikke i dag heller.. da bør det vel dukke opp i morgen og ja, i morgen 17.mars det blir sluppet, elkjøp har det til 399kr.. Endret 16. mars 2010 av tanngarden Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 jeg har ikke fått fra elkjøp i dag, ble sendt fredag morgen, så hadde håpt det dukka opp i går, men det skjedde ikke, og ikke i dag heller.. da bør det vel dukke opp i morgen og ja, i morgen 17.mars det blir sluppet, elkjøp har det til 399kr.. Akkurat det samme som deg, ble sendt på fredag. Min pakke ble sporet til å være i Drammen i dag morges (bor rundt 20 minutter unna Drammen) så jeg regner med det dukker opp i morgen. Dog er ps3'en min på verkstedet så det kommer allikevel til å være en trist dag.. Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 ossen fikk du spora den? jeg bor i drammen, så burde vel være her i morgen min også da. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 ossen fikk du spora den? jeg bor i drammen, så burde vel være her i morgen min også da. Jeg fikk sporingsnummer i mailen når det stod at pakken var blitt sendt Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Ingen pakke fra elkjøp her heller i dag. Pakker fra Sør Amerika kommer jo raskere til meg Endret 16. mars 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå