morgan_kane Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hadde samme dillemma for et år siden, valge mitt endte på xbox 360 pga av prisen og mulighetene for å piratkopiere. Nå, over 1 år siden så har jeg enda ikke benyttet mulighetene mine til å piratkopiere og har mellom 7 og 10 spill. va ikke så intressert i å spille likevell. Men poenget mitt er at mye av forskjellen ligger i stikkene, har du først fått sansen for xbox kontrolleren så er det litt plagsom å bruke den lille playstation stikka, men det er bare et tilvenningsproblem. En annen ting er utsende på selve boksen. Her må du nesten se for det boksen på gulvet hjemme og se hvilken du liker best. Ikke smør på flesk på noen av bildene du får i hodet. Du må også se for deg hvilke spill du vil spille, om det spiller stor rolle for deg at du må betale for å spille online osv. Bruker selv aldri xbox live og synes folka jeg spilte mot da jeg hadde gratis live var for random liksom. Spiller heller multiplayer med venner. Broden har playstation 3 og jeg har Xbox 360. Jeg har flere multiplayerspill en han og når vi spiller ilag så går det oftest på xboxen. Men du har jo Metal gear solid som gjør playstation verd å kjøpe, et utrolig underholdende spill. Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Hadde tenkt til å starte en samme tråd, så takk TS! MEN! Jeg tror jeg går for en PS3 Slim siden det er det folk sier er best. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg har begge, kunne jeg bare valgt en hadde jeg tatt 360. Mest pga en mye bedre kontroller, og ett veldig bra LIVE system. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Kan jo se på "Xbox vs PS3" serien av han her, resten av delene er i infobar på høyre side. Veldig bra gjennomført. http://www.youtube.com/watch?v=fARdxkovMhQ&feature=player_embedded Endret 4. mars 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jævlig folk gnåler om att 360 kontroller er så mye bedre. Er bare og kjøpe seg enn sånn: Min lenke Koster 200 kr mindre enn en trådløs nettverks adapter, eller ca det samme som 12 mnd x-boxlive. Og joda, jeg har en sånn selv. Og den fungerer kjempebra Lenke til kommentar
raysv Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hallo folkens! Skal kaste meg på konsollbølgen og trenger tips fra dere konsoll-slaver med erfaringer. Jeg ber ikke om en konsoll-krig, men jeg ønsker en konsoll som vil vare lenge. Jeg sikter veldig mot Playstation 3, men nå har ikke jeg så mye peiling på kommende konsoller og hvor mye tap det vil være i den investeringen. Blir det PS3 så blir det garantert en Slim, siden jeg ikke har inntekt eller har en rik onkel i Bærum. Playstation, Xbox eller vente? Nøyaktig samme spørsmål har blitt stilt en million ganger her inne, vil du ikke ha noen konsoll krig kunne du bare brukt søkefunksjonen. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg valgte mer eller mindre tilfeldig PS3 og er godt fornøyd med den, med unntak av at jeg ikke får spilt Forza Motorsport 3 på den. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 ja takk begge deler.. men siste års exclusives på ps3 har man bare ikke lov å gå glipp av for de er så HINSIDES bra, samtidig som xboxen har hatt et kjedelig år.. men kommer vel sterkt tilbake den også Ratchet, Uncharted, HEavy Rain, God of war collection og Deamons Souls.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Mass Effect 1 - 3, Halo: Reach, Alan Wake, Crackdown 2... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 ja de to siste er vel en del av comebacket jeg nevnte Mass Effect er magisk, spillte det på pc selv siden muligheten var der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå