Gå til innhold

PS3, Xbox 360 eller vente?

Gavekort

Anbefalte innlegg

Hadde samme dillemma for et år siden, valge mitt endte på xbox 360 pga av prisen og mulighetene for å piratkopiere. Nå, over 1 år siden så har jeg enda ikke benyttet mulighetene mine til å piratkopiere og har mellom 7 og 10 spill. va ikke så intressert i å spille likevell. Men poenget mitt er at mye av forskjellen ligger i stikkene, har du først fått sansen for xbox kontrolleren så er det litt plagsom å bruke den lille playstation stikka, men det er bare et tilvenningsproblem. En annen ting er utsende på selve boksen. Her må du nesten se for det boksen på gulvet hjemme og se hvilken du liker best. Ikke smør på flesk på noen av bildene du får i hodet. Du må også se for deg hvilke spill du vil spille, om det spiller stor rolle for deg at du må betale for å spille online osv. Bruker selv aldri xbox live og synes folka jeg spilte mot da jeg hadde gratis live var for random liksom. Spiller heller multiplayer med venner.

Broden har playstation 3 og jeg har Xbox 360. Jeg har flere multiplayerspill en han og når vi spiller ilag så går det oftest på xboxen. Men du har jo Metal gear solid som gjør playstation verd å kjøpe, et utrolig underholdende spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo folkens! Skal kaste meg på konsollbølgen og trenger tips fra dere konsoll-slaver med erfaringer.

Jeg ber ikke om en konsoll-krig, men jeg ønsker en konsoll som vil vare lenge. Jeg sikter veldig mot Playstation 3, men nå har ikke jeg så mye peiling på kommende konsoller og hvor mye tap det vil være i den investeringen.

Blir det PS3 så blir det garantert en Slim, siden jeg ikke har inntekt eller har en rik onkel i Bærum.

Playstation, Xbox eller vente?

Nøyaktig samme spørsmål har blitt stilt en million ganger her inne, vil du ikke ha noen konsoll krig kunne du bare brukt søkefunksjonen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

ja takk begge deler.. men siste års exclusives på ps3 har man bare ikke lov å gå glipp av for de er så HINSIDES bra, samtidig som xboxen har hatt et kjedelig år.. men kommer vel sterkt tilbake den også :)

Ratchet, Uncharted, HEavy Rain, God of war collection og Deamons Souls..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...