tbar2112 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hei, Jeg skulle verldig gjerne hatt Gule Sider Live for min Android-telefon, det eksisterer idag kun for iPhone/iPod Touch. Jeg oppfordrer alle andre som også er interessert i dette om å flagge ønsket sitt til [email protected]. Takk! Lenke til kommentar
Benoni Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Det ligger allerede en Gule sider applikasjon på Android Market, men det er kanskje ikke denne du savner? Lenke til kommentar
tbar2112 Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Det ligger allerede en Gule sider applikasjon på Android Market, men det er kanskje ikke denne du savner? Ja, det har du rett i. Men Gule Sider Live er noe helt annet og inneholder mye mer funksjonalitet. Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hei, Jeg skulle verldig gjerne hatt Gule Sider Live for min Android-telefon, det eksisterer idag kun for iPhone/iPod Touch. Jeg oppfordrer alle andre som også er interessert i dette om å flagge ønsket sitt til [email protected]. Takk! Fra bloggen til Gule Sider: "Vi jobber med utvikling til Android nå, og regner med den er på plass iløpet av de første månedene av 2010." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå