Gå til innhold

Hvordan vil denne duge til spill

gmoviper

Anbefalte innlegg

Jeg er på kanten av å kjøpe denne men vil først høre litt ekspert tips og eventuelt høre om jeg heller burde satse på noe annet til den prisen jeg har satt opp.

Maskinen har som følger: (Multicom Kunshan W870 - 17.3" Full-HD LED)

- Intel Core i7 820QM 1.73GHz (Turbo Boost opp til 3.06GHz) 8MB Smart Cache 45W

- 8GB DDR3 SO-DIMM 1333MHz (2x4GB)

- x2 500GB Harddisk SATA 7200RPM 2.5"

- ATI Radeon HD 5870 1GB (eller burde jeg satse på NVIDIA GeForce GTX 285M 1GB???)

Prisen er: 21.000kr.

På forhånd takk for tilbakemeldingene og tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er på kanten av å kjøpe denne men vil først høre litt ekspert tips og eventuelt høre om jeg heller burde satse på noe annet til den prisen jeg har satt opp.

Maskinen har som følger: (Multicom Kunshan W870 - 17.3" Full-HD LED)

- Intel Core i7 820QM 1.73GHz (Turbo Boost opp til 3.06GHz) 8MB Smart Cache 45W

- 8GB DDR3 SO-DIMM 1333MHz (2x4GB)

- x2 500GB Harddisk SATA 7200RPM 2.5"

- ATI Radeon HD 5870 1GB (eller burde jeg satse på NVIDIA GeForce GTX 285M 1GB???)

Prisen er: 21.000kr.

På forhånd takk for tilbakemeldingene og tips.

Til spilling trenger du ikke mer enn 4gb ram. Du trenger heller ikke mer enn 720QM. ATI 5870 er litt bedre enn GTX 285M, men ikke så veldig mye. Du ser selv om ~10% er verdt 500,-

Laptopen vil kunne spille de aller fleste på maks grafikk i full HD.

Lenke til kommentar

Du tenker på en av de her:

NTEL 80GB X25M Gen2 SSD SATA

INTEL 160GB X25M Gen2 SSD SATA

Har du penger til over så er det uber med ssd, kjøp den største så har du litt ekstra plass.

Har selv den 80gb ssd fra intel, den er lynrask i forhold til mitt gammle raid 0 med snurredisker.

Lenke til kommentar

Ser at i andre tråder folk har skrevet at man burde vente da ATI Radeon HD 5870 har nettop kommet på markedet og støtter da dx11. Og mest sannsynli ikke lenge til før disse vil kunne kjøres SLI. Men tror jeg går for Geforce GTX 285M, da denne vil nok holde i en god stund fremover uansett. Er vel sånn at man venter på at noe kommer, og så får man beskjed igjen om å vente fordi noe enda bedre er rett rundt hjørnet. Og sånn går det rundt å rundt ;)

Lenke til kommentar

Burde nevnes at Multicom ikke har Radeon HD 5870 på lager, og at leveringstiden er ubekreftet. Det vil ta minimum 1 måned før de har kortet inne :(. Jeg avbestilte min W870 da jeg fikk vite dette. Venter heller til nærmere sommeren før jeg bestiller.

Lenke til kommentar

Jeg sitter og venter i spenning på min X8100 4gb ram , 80 gb ssd ( 320 gb 72000rpm oxo ) 2x285M sli kort.

Bestilt for en uke siden ca. Skal ringe de i dag og "mase" Siden alt av deler var på lager/dellager.

Kan gi en update når jeg har fått den :D

De venter på Oem OS platen, og det skulle være på lager i morra eller rett rundt hjørnet. Bare håper de får det kjapt så produksjonen kan starte :) Å vente er så kjedelig ... :p

Endret av Snitchie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...