Mr. Zero Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Hei! Jeg har en ps3 som ikke vil vise bilde.Har hatt det i ca 1 år og har funket fint til igår... Jeg har prøvd å bruke HDMI og av kabelen, og ingen av de funker Da jeg prøvde med HDMI så sto det "Mode not supported". Vet noen hva jeg må gjøre for å fikse det? Og hvor lang garanti det er på PS 3? Hilsen en frustrert PS3 eier... Emnetittel endra til noko meir beskrivande.-ttt Endret 26. februar 2010 av ttt Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Du kan prøve å starte maskinen, så venter du 3 sekunder ca å holde inne power knappen til du høre pip pip pip pip. Det kan hende du må prøve det flere ganger før du får det til. Det skal resete video setingsen. Kan ikke garantere at det virker men det er en mulighet. Angående garanti, er det 2 år. Men man har 5 års reklamasons rett. Å at bildet blir borte er en Reklamasjon. Lykke til Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Du kan ikke konstatere at ikke bilde på skjerm er en godkjent årsak for reklamasjon. Det kan være brukerfeil, fysisk skade eller lignende. Dog virker det som han her bare trenger en resetting av videoinnstillingene, som du skrev. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Du kan ikke konstatere at ikke bilde på skjerm er en godkjent årsak for reklamasjon. Det kan være brukerfeil, fysisk skade eller lignende. Dog virker det som han her bare trenger en resetting av videoinnstillingene, som du skrev. Reklamasjon = Rapportere mangel for så å få mangelen utrettet Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Du kan prøve å starte maskinen, så venter du 3 sekunder ca å holde inne power knappen til du høre pip pip pip pip. Det kan hende du må prøve det flere ganger før du får det til. Det skal resete video setingsen. Kan ikke garantere at det virker men det er en mulighet. Angående garanti, er det 2 år. Men man har 5 års reklamasons rett. Å at bildet blir borte er en Reklamasjon. Lykke til Funka ikke så drar til der jeg kjøpte det nå men takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Pilkern Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Er det ikke 30 sekunder man skal holde inne av/på knappen for at videoinnstillingene skal resettes da? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Når jeg ikke fikk bilde på min nevø sin ps3 så holdt jeg inne powerknappen til det kom bilde Tror det var ca: 30 sek som Pilkern beskriver... Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Funka ikke hos meg:( men har levert den til service nå, så håper det blir bedre Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Ja, håpe det! Kjedelig når en slik fin ting går i stykker. Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Ja, håpe det! Kjedelig når en slik fin ting går i stykker. Mmmm... jeg som skulle prøve heavy rain også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå