Gå til innhold

Test: Nokia 6760 Slide

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ord delings feil. Synes det var litt vittig siden du var ute å rettet på norsken til en annen her i stad :fun:

Det er forskjell på å dele ord feil, og det å bytte ut å med og. Jeg kan alltids skylde på en tastefeil. :p Men nå synes jeg vi beveger oss langt fra det som er meningen vi skulle diskutere i denne tråden.

Lenke til kommentar

Er det på noen måte mulig å spare forumet for meldinger fra "poe"

Du er ikke lite frekk når du etterlyser at mine meninger skal sensureres. Hvis du er en så sårt sjel, at du ikke tåler at andre har en annen oppfatning enn du selv har, tror jeg kanskje du har store problemer, og trenger hjelp. Det første jeg kan foreslå for å hjelpe det, er at du logger deg av Internett, og iallefall slutter å delta på diskusjonsforum. God bedring!

Jeg har kun prøvd et eksemplar, inne på en butikk. Og den spraket noe aldeles forferdelig. Særlig når man hadde mye bakgrunnsstøy. Den telefonen som ble ringt til, befant seg i samme lokalet, og hadde null problemer med lyden. Jeg kan nevne at det også var en Nokia, men ikke en 6760 slide...

Anser meg meg på ingen måte som frekk, skulle sikkert ha gjort det.

Føler vel at jeg har god dekning for å utrykke dette innenfor diskusjonsforumet til Amobil!

Hvis du selv ser hva du skriver tilbake til meg om å logge av internett, burde du ha forstått at dette bare blir dumt og barnslig.

Slutt på denne diskusjon fra min side!!

Jeg har forresten testet 18 stk 6760 Slide, alle uten problemer med spraking eller støy.

Endret av geirandreo
Lenke til kommentar

PhoneArena.com var ikke like imponert:

The in-call quality is not the best we have experienced and voices sound somehow surreal and remote. Still, you won´t have any problems catching onto what you´re being told and the overall loudness is proper.

Og Cnet Australia kommenterer også at lyden kunne vært bedre:

While messaging features are the standout, we were disappointed with the call quality of the 6760, or more specifically with the quality of the earpiece speaker. We had no complaints about volume or clarity from the people we spoke to, but we noticed low volume and a muffled quality to the audio when heard through the speaker during calls. This doesn't make the phone unusable, but as with our issues with the navigation pad, this problem only makes the phone more difficult to use than many other phones available.

Så jeg har mer tro på at det er GSMArena som ikke har vært like observant på dette problemet, virker litt for tilfeldig at både Amobil, PhoneArena og Cnet skulle ha fått et defekt testeksemplar.

Jeg er overbevist og mer enn som så. Leit at modellen sliter med slike problemer.

Lenke til kommentar

Jeg er overbevist og mer enn som så. Leit at modellen sliter med slike problemer.

Vel, nå er det jo en her i tråden som jobber med å teste ringefunksjonen på 6760, og han sier han har testet "alle" 20 eksemplarene de har fått inn :D uten å finne feil :)

Lenke til kommentar

Kjøpte en til kona i dag...den tar ikke SIM-kortet. Butikken satt på en papirlapp for å trykke ned SIM-kortet.

Uten papir er telefon alltid i frakoblet modus. Så viser den ikke SIM- kontaktene....

På mandag leverer jeg telefonen tilbake.

Lenke til kommentar

Kjøpte en til kona i dag...den tar ikke SIM-kortet. Butikken satt på en papirlapp for å trykke ned SIM-kortet.

Uten papir er telefon alltid i frakoblet modus. Så viser den ikke SIM- kontaktene....

På mandag leverer jeg telefonen tilbake.

Enda en problemtelefon fra Nokia som Amobil klarer å gi et godt terningkast. Mon tro hvorfor...

Lenke til kommentar

Hva med å gå seg en tur Poe? Trekke litt frisk luft, nyte naturen, ta inn litt nye impulser fra omgivelsene. Det finnes annet å feste tankene på enn en sjalusi ovenfor Nokias produkter. Det er aldri for sent å snu.

Indian:

Feil kan skje :) Siden den er helt ny vil butikken sannsynligvis bare bytte den for deg så du slipper å sende den til reperasjon.

Lenke til kommentar

Hva med å gå seg en tur Poe? Trekke litt frisk luft, nyte naturen, ta inn litt nye impulser fra omgivelsene. Det finnes annet å feste tankene på enn en sjalusi ovenfor Nokias produkter. Det er aldri for sent å snu.

Indian:

Feil kan skje :) Siden den er helt ny vil butikken sannsynligvis bare bytte den for deg så du slipper å sende den til reperasjon.

Sjalu? Jeg har da hatt mange Nokiaer opp gjennom tiden, så hvorfor skulle jeg være sjalu? Hva skulle jeg isåfall være sjalu på, og hvem skulle jeg rett mitt sjalusi mot? Vet du hva sjalusi er? Har du ikke klart å få med deg at dette dreier seg om ett sett regler for Nokia, og ett annet for alle andre?

Feil kan skje, sier du. Jeg har lest ganske så mye negativt om denne telefonen nå, og feilen du sikter til er vel testen til Amobil?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...