toretang5 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hei. Har en VW Touran 2003-modell. Den bruker en rosa frostvæske. Har mistet den delen av instruksjonboken som omhandler dette. Var nede på merkeverkstedet i går og kjøpte frostvæske. For det første står det ikke noe blandingsforhold på den. Det er konsentrat. Er det 1-4 som er vanlig? Prøvde å ringe, men det tar aldri telefonen. For det andre står det på frostvæsken at den er klargjort for 2008 modeller og utover (eller noe slikt). Jeg har dog en 2003 modell, som sagt. Det eneste jeg sa i går var at jeg hadde en Touran og at jeg måtte ha noe rosa frostvæske til den. Kan jeg ikke bruke den da, siden jeg har 2003 modell? Lenke til kommentar
tNy Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Så lenge du ikke blander rød med blå og omvendt så skal det gå bra. Vet heller ikke hvor i landet du bor, og hvor kaldt det er. Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Om du var på merkeverkstedet og kjøpte rosa kjølevæske er dette G12+. Den skal blandes 50/50. Da er frysepunktet -37 grader celcius. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå