miCro Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Aldri hatt spesielt sansen for Ford sine rånebiler, spesielt ikke Sierran.. Ugh... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Aldri hatt spesielt sansen for Ford sine rånebiler, spesielt ikke Sierran.. Ugh... Aldri hatt spesielt sansen for rånebiler de er så gyselig harry Lenke til kommentar
power Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Ford er kewle kvalitetsbiler som faktisk er innen rekkevidde.. Jeg ser mye ferrari og sånn.. Da sier jeg BaRE: HAHAHA.. alderig i væren om jeg får rå til sånn.. Og om jeg hadde hatt så mye penger.. haddde jeg ikke giddi å brukt de på bil.. Derfor drømmer jeg om de fleste Cossier.. pene bilder det Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Ford er det siste jeg ville kalt kvalitets bil .. mer som kvalitets møkk Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Hva er galt med den gode gamle Amazonen da? Å gjøre narr av en slik klassiker er som å banne i kirka Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Ford er det siste jeg ville kalt kvalitets bil ..mer som kvalitets møkk Det ville jeg vært litt forsiktig å si noe om. Hva med mustanger? Gamle klassikere da. Å nå kommer de jo på banen med en ny version av mustangen. Kalle det dritt er å gå langt, men det finnes bedre merker, det er det jeg ville sagt Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg har alltid likt Bentley-biler: Klassisk, stilig og ikke altfor flashy Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Klassisk, stilig og ikke altfor flashy hehe .. ikke flashy nei .. hvis du kjører i en bentley så vet alle at du er griselig rik .. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Klassisk, stilig og ikke altfor flashy hvis du kjører i en bentley så vet alle at du er griselig rik .. Eller at du er tyv og har stjelt bilen Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Klassisk, stilig og ikke altfor flashy hehe .. ikke flashy nei .. hvis du kjører i en bentley så vet alle at du er griselig rik .. Nja, man kan få kjøpt en pent brukt Bentley Arnage for ca. 1 mill Og med flashy, så mente jeg at den ikke skriker "se på meg, se på meg!", som f.eks en supermodda toyato supra eller en lamborghini diablo. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Det er hvertfall ikke noe feil med sierraen. Men min favoritt bil er nok Galant VR4. Tror kanskje jeg har skrevet dette før, men jeg gidder ikke lete gjennom hele topicen for å se. Lenke til kommentar
GameFace Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Drømme bilen er Dahlback golfen..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå