Gå til innhold

Drømmebil tråd (Modem/Nye Telenor ADSL advarsel)

power

Anbefalte innlegg

For å oppklare en ting ang. GT(40):

Rettighetene til navnet GT40 ble solgt til et engelsk selskap (som jeg ikke husker navnet på i farta), og kan derfor ikke brukes på ny utgave, unless Ford punger ut et million-beløp stort som Kheops-pyramiden.

Ford sier selv at GT40-en originalt het bare GT, men den fikk "kjælenavnet" GT40 fordi den er (var) 40 tommer høy. Den nye er dessuten hele 43 tommer høy og ville i så fall ha hett GT43, noe som ikke klinger helt...

Den nye (og den gamle) heter altså Ford GT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
de nye BMWene har mistet kjøregelden ..

for å få samme kjøreglede som BMW en gang hadde så må du gå til Lexus ..

hvilkne BMWer da?

alle ... spesielt 3-serie og 5-serie

men spesielt 3-serie

(fra dinside.no)

Og det er akkurat dette som gjør IS 200 til en gave fra himmelen; den er akkurat det BMW 3-serie var, men ikke lenger er. Derfor fyller den en luke, en luke som BMW glemte å lukke når dagens utgave av treeren kom.

Mr. Crunch: hvorfor leser du msn.no ?

les heller på Dinside.no .. mye lettere

og kortere url

http://www.dinside.no/php/art.php?id=90773

Lenke til kommentar

men spesielt 3-serie

Og da har du kjørt mange bmw'er regner jeg med? Både nye og gamle for å ha et sammenligningsgrunnlag.. Det å si at blabla det bladet skrev blabla.. holder ikke i mine øyne :roll:

Lenke til kommentar

men spesielt 3-serie

Og da har du kjørt mange bmw'er regner jeg med? Både nye og gamle for å ha et sammenligningsgrunnlag.. Det å si at blabla det bladet skrev blabla.. holder ikke i mine øyne :roll:

har faktisk kjørt en ny og en E36 ...

den nye var BOOOOOOOOORING!

Lenke til kommentar

men spesielt 3-serie

har faktisk kjørt en ny og en E36 ...

den nye var BOOOOOOOOORING!

Med en ny BMW har du vanligvis ganske bra med power under panseret, og da blir det morsomt hvis du klarer å tyne ut litt morsomheter ut av den :)

E36 er flotte biler å kjøre de også :D

Lenke til kommentar
Har dere noen gang kjørt en E46 med sportsunderstel og litt lav profil, det er sporty!

vi vet alle at du har mosa den ja .. men det er en BMW fra da BMW var morsom å kjøre .. (tror jeg)

E46 er vel fra HVERTFALL 96 og nyere. Kebab GUD, jeg ser at du er 18 1/2, og da har du ikke hatt lang tid på deg til å få prøvekjørt de nye BMW'ne og sånn (regner jeg med). Synes det er greit med litt erfaring før man uttaler seg om hva slags BMW som er "bra" og hva som ikke er det.

Lenke til kommentar

Mine drømmebiler:

Enzo Ferarri

Nyeste Lambo'en (husker ikke hva den heter, kan de ikke velge lettere navn)

BMW M3 (kraftigste BMW jeg har kjørt er 323Ci, 2,5liters rekke 6)

Nissan Skyline GTR

BMW'en var et par år gammel, vet ikke helt årsmod, tipper ca 2000. Kjøreskolebil, var svært gøy å kjøre med den. Særlig da vi dro på go-cart og kjørelæreren kjørte det siste stykket opp til sigdal gocart-bane. Veien er smal og svingete og han kjørte 130+ i svingene, på kanten av hva en senka bmw coupe med ekstra breie dekk klarer :D:D:D

PS! Det er han som har lært meg holdinger i trafikken :p:p:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...