Gå til innhold

Drømmebil tråd (Modem/Nye Telenor ADSL advarsel)

power

Anbefalte innlegg

er ikke så mye å skryte av det ... den er ikke den påeneste .. og koster fra 50.000 til 200.000 ... såå..

Samme hvor mye den koster eller ikke vel.. Det er vel åssen bilen er og ser ut som teller.. Og hvor bra den går seff.. Hadde du fått drømmebilen din til en tier.. hadde du takka nei siden den hadde kosta for lite?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skal du kjoepe en da???? :lol:  :lol:  :lol:

det er, somsagt, en drømmebil. For meg vil det være en bil som er uoppnåelig, men som man drømmer om å ha/kjøre =)

Det er forresten en ny Gt40. Men den kommer mest sannsynlig ikke til å hete Gt40 etter det jeg har hørt. For da Henry Ford II produserte de første gt40 på 60-tallet hadde de det så travelt at de "glemte" å sikre seg rettighetene til Gt40 navnet! Dette er bare noe jeg har hørt, så ikke ta det for god fisk riktig enda ;)

Lenke til kommentar
Det er forresten en ny Gt40. Men den kommer mest sannsynlig ikke til å hete Gt40 etter det jeg har hørt. For da Henry Ford II produserte de første gt40 på 60-tallet hadde de det så travelt at de "glemte" å sikre seg rettighetene til Gt40 navnet! Dette er bare noe jeg har hørt, så ikke ta det for god fisk riktig enda ;)

Eg har hørt at han skal hete GT, men ikke ta for god fisk heller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...